اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در خراسان شمالی:

انتخابات سال آینده آزمونی بزرگ برای مردم ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی گفت:انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال آینده آزمونی بزرگ برای مردم ایران اسلامی است.

انتخابات سال آینده آزمونی بزرگ برای مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی حجت‌الاسلام مصطفی عبداللهی در نشست با استاندار خراسان شمالی گفت: انتخابات آینده ریاست جمهوری در ایران آزمون بزرگی در سطح بین‌الملل خواهد بود و هدف ما نیز سربلندی در این آزمون است.

استاندار خراسان شمالی هم رعایت اصل بی طرفی و عدم جانبداری از کاندیدایی خاص را مورد تاکید قرار داد.

محمود احمدی بیغش با اشاره به جایگاه قانونی و ارزشمند شورای نگهبان و هیئت نظارت در انتخابات گفت: یکی از وظایف اصلی مجریان انتخابات فراهم آوردن زمینه جلب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی تصریح کرد: عملکرد ما باید با هدف کسب رضایت مردم که بدون تردید کسب رضایت خداوند را در بردارد ، معطوف باشد، چرا که این عاملی موثر در دفع موانع مزاحم و کسب پشتیبانی مردم را در پی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی مقبولیت نظام را برخاسته از حمایت مردمی دانست و یادآور شد: تفاوت اساسی نظام حاکم بر ایران با دیگر حکومت‌های دنیا در همین اصل است.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول