اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-387

کریمی: مردم صلابت و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: ملت سرافراز ایران در راهپیمایی 22 بهمن صلابت و عزت اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و دشمنان را منکوب کردند.

کریمی: مردم صلابت و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، محمدهاشم کریمی عصر امروز در نشست سیاسی که در روستای قاسم‌آباد پشت بسطام شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر دشمنان را منکوب و شوکه کرد.

وی ادامه داد: این حضور نشان داد که دشمنان هرچه تلاش کنند و نقشه بکشند، نمی‌توانند این ملت استوار را از مسیر خود منحرف کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: ملت مقاوم، استوار، با صلابت و عزتمند ایران اسلامی دوباره نمایشی از اقتدار و ایستادگی خود را به رخ جهانیان کشیده و نشان دادند که اسلام برای ملت از همه چیز مهم‏تر و این حکومت اسلامی از همه چیز این ملت ارزشمندتر است.

کریمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی همه چیز به ما داده و باعث رشد و شکوفایی ما در عرصه‌های مختلف علمی فرهنگی اجتماعی و سیاسی شده است و اکنون ما الگویی بی‌بدلیل برای جهانیان هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان هر بار با ترفندی جدید به میدان مبارزه می‌آیند، تاکید کرد: ملت ما باید هم‏چنان این بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنند؛ چرا که این زخمی که ملت ما به استکبار زد، بسیار عمیق بود و مطمئناً دشمنان نقشه‌ای دیگر برای اتیام زخم خود خواهند کشید.

وی بیان داشت: ما باید مانند گذشته با اتحاد، بصیرت، همدلی و در خط رهبر معظم انقلاب به سمت قله‌های پیشرفت حرکت و همگی تلاش کنیم تا از این مشکلاتی که در آن گرفتار شدیم و استکبار برای ما ایجاد کرده به سلامت عبور کرده و آنها را مأیوس و ناامید سازیم.

انتهای پیام/2249/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول