اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد

خبرگزاری فارس ‌رسانه‌ای انقلابی و ‌مدافع ولایت و مردم ایران است‌‌‌

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر زنجان، خبرگزاری فارس را رسانه‌ای انقلابی و موفق دانست و گفت: این خبرگزاری به حق مدافع ولایت فقیه و مردم ایران اسلامی است.

خبرگزاری فارس ‌رسانه‌ای انقلابی و ‌مدافع ولایت و مردم ایران است‌‌‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود رضا خوشنام ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به دهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری فارس، بر نقش مهم رسانه‌ها در عصر کنونی تاکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر هیچ‌کس خود را از رسانه‌ها بی‌نیاز نمی‌داند.

*خبرگزاری فارس خبرهای مظلومان را پوشش می‌دهد

وی با بیان اینکه رسانه‌های بسیاری امروز در اختیار منویات استکبار و استعمار قرار گرفته‌اند، افزود: جمهوری اسلامی به خود می‌بالد که در این عرصه وارد گود شده و اخبار جهان اسلام و مظلومان را پوشش و به گوش جهانیان می‌رساند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان خبرگزاری فارس را رسانه‌ای انقلابی و موفق دانست و تصریح کرد: این خبرگزاری به حق مدافع ولایت فقیه و مردم ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: خبرگزاری فارس از خبرگزاری‌های متعهد کشور محسوب می‌شود.

*مشکل پارکینگ شهر زنجان در آستانه بحران قرار گرفته است

خوشنام در بخش دیگری از سخنان خود به معضل تکراری پارکینگ شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این مشکل در آستانه بحران قرار گرفته است.

وی بر لزوم همکاری و هماهنگی مسئولان شهری برای حل مشکل پارکینگ در سطح شهر زنجان تاکید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به نیاز شهر زنجان به ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره و تصریح کرد: راه‌های افزایش خودروهای حمل و نقل عمومی در شهر زنجان باید بررسی شود.

وی در اختیار قرار گرفتن محوطه‌ اداره‌های دولتی را از جمله راهکارهای حل موقت کمبود پارکینگ شهر زنجان اعلام کرد و گفت: این امر به خلوت شدن شهر کمک شایان توجهی می‌کند.

*ساماندهی چرخ دستی‌های فعال شهر

خوشنام ساماندهی چرخ دستی‌ها را از دیگر معضلات شهر زنجان عنوان و ادامه داد: این چرخ دستی‌ها که اغلب اقدام به فروش میوه می‌کند باید در محل مشخصی از شهر مستقر شوند.

وی بر لزوم اقدام اعضای شورای شهر در مورد تحویل گرفتن زمین‌های پادگان برای بازگشایی معابر شهری تاکید کرد و افزود: اعضا باید در حل این معضل به شهرداری کمک کنند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به نزدیک شدن به پایان سال اشاره و اضافه کرد: ساعات کار کارکنان شهرداری زنجان باید افزایش یابد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در مورد نظارت‌ها تصریح کرد: نتایج نظارت‌ها باید برای مردم ملموس شود.

انتهای پیام/‌‌73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول