اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

هدف دشمن در برهه کنونی وادار کردن مردم ایران به مذاکره است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان در برهه کنونی می‏خواهند مردم ایران را وادار به مذاکره کنند اما در این راه باید هوشیار بود.

هدف دشمن در برهه کنونی وادار کردن مردم ایران به مذاکره است

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، هاشم صدری در نشست سیاسی که با حضور 120 نفر در حسینیه روستای قهج بسطام برگزار شد، در سخنانی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که مانند همیشه پشتیبان نظام و رهبری هستند و مشکلاتی که وجود دارد، مانعی برای حمایت از انقلاب اسلامی نخواهد شد.

وی افزود: دشمنان به خیال خود می‌خواهند با تهدید و تحریم‌، ملت ایران را به زانو درآورند اما ملت ایران در 22 بهمن نشان داد که این فشارها تأثیری بر اراده ملت ندارد و مردم ما راه خود را پیدا کرده‏اند و در راستای آن حرکت می‏کنند.

مسئولان نظام بیش از گذشته اتحاد و همدلی داشته باشند

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: امروز بیش از گذشته، کشور و جامعه ایرانی نیاز به آرامش و اتحاد دارد و همه باید دست در دست هم برای گذشتن از مشکلات تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان نظام باید بیش از گذشته اتحاد و همدلی داشته باشند؛ چراکه مردم از آن‌ها الگو می‌گیرند، البته مردم همیشه جلوتر از مسئولان حرکت کرده و الگویی برای آن‌ها شده‌اند.

صدری اظهار داشت: ملت ایران الگویی برای جهانیان است؛ چراکه بصیرت و اتحاد دارند و این دو ویژگی باعث اقتدار و حفظ نظام اسلامی شده است و باید مورد توجه قرار گیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این‌که حفظ بصیرت و هوشیاری برای مسئولان و مردم در حال حاضر بسیار مهم است، اظهار داشت: دشمنان امروز بیش از گذشته بر ما فشار آورده‌اند و تلاش می‌کنند مردم ایران را تسلیم خود کنند.

صدری ادامه داد: دشمنان می‏خواهند مردم ایران را وادار به مذاکره کنند اما بصیرت و هوشیاری ملت و مسئولان این فشارها را خنثی می‌کند و باعث ناامیدی دشمنان و سردرگمی آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول