اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 اسفند ماه

نمایشگاه فروش بهاره در آبیک گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک از گشایش نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان در 15 اسفند‌ ماه جاری خبر داد.

نمایشگاه فروش بهاره در آبیک گشایش می‌یابد

محمد الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: در نمایشگاه فروش بهاره که با همکاری فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، شهرداری، مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های زیر پوشش در بازار آفتاب واقع در میدان مادر شهر آبیک برپا می‌شود، مایحتاج عمومی مردم عرضه خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 55 غرفه و بیش از یک هزار قلم کالا شامل گوشت منجمد، مرغ منجمد، پوشاک، کیف و کفش، برنج وارداتی، خشکبار، آجیل و مواد غذایی، مواد شوینده با پنج تا 20 درصد بسته به نوع کالا، زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در این نمایشگاه، کمیته نظارت متشکل از واحدهای اصناف و بازرسی تشکیل شده است که به طور جدی بر قیمت کالاها نظارت دارند.

توزیع 76 تن برنج هندی در نمایشگاه فروش بهاره

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک از توزیع 76 تن برنج هندی در نمایشگاه فروش بهاره خبر داد و تصریح کرد: برنج هندی با نرخ مصوب 39 هزار ریال به فروش می‌رسد.

الیاسی افزود: همچنین 110 تن میوه شامل 70 تن پرتقال و 40 تن سیب با نرخی که از سوی ستاد تنظیم بازار استان قزوین اعلام می‌شود در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:  علاوه بر توزیع میوه شب عید در نمایشگاه فروش بهاره، در چند نقطه از شهر آبیک نیز در قالب ایستگاه‌هایی میوه‌های سیب و پرتقال عرضه خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: همچنین در نمایشگاه فروش بهاره 20 تن مرغ منجمد و 10 تن گوشت منجمد عرضه خواهد شد که سهمیه اختصاص یافته به شهرستان آبیک است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک اذعان داشت: تأمین، پیگیری و جذب به موقع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، هماهنگی اتحادیه‌های صنفی برای تأمین به موقع کالاها و نظارت به موقع و اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت از برنامه‌هایی است که در اولویت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک قرار دارد.

الیاسی جلوگیری از تخلفات احتمالی و معرفی افراد متخلف به تعزیرات، ناامن کردن فضا برای افراد سودجو و ایجاد اطمینان در مردم برای خرید را از اهداف اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت ذکر کرد.

وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده تخلف در نمایشگاه فروش بهاره می‌توانند به گروه بازرسی مستقر در نمایشگاه مراجعه و یا با شماره تلفن 124 تماس حاصل کنند تا به موقع به شکایاتشان رسیدگی شود.

این مسئول بیان داشت: طرح تشدید بازرسی و نظارت از 15 اسفند ‌ماه جاری به مدت یک ماه در شهرستان آبیک ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/77006/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول