اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام 10 هزار بازرسی

960 واحد صنفی متخلف در فارسان شناسایی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار فارسان از شناسایی 960 واحد صنفی متخلف در بیش از 10 هزار بازرسی در این شهرستان خبر داد.

960 واحد صنفی متخلف در فارسان شناسایی شد

بهروز مردانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 10 هزار و 800 مورد بازرسی صنفی در این شهرستان انجام شده است.

وی از شناسایی 960 متخلف در این شهرستان خبر داد و افزود: متخلفان برای صدور حکم به مراجع قضایی معرفی شدند.

مردانی‌نژاد با اشاره به عمده تخلفات اصناف این شهرستان افزود: بیشترین تخلف این اصناف گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم رعایت مسائل بهداشتی، عرضه خارج از شبکه و تداخل صنفی بوده است.

فرماندار فارسان از برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد و راه‌اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا یکی از خدمات خوبی است که در سال‌های اخیر و در آستانه سال نو برگزار می‌شود.

وی هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه‌ها را قطع دست واسطه‌ها و ایجاد پلی مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اعلام کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها بر دو هدف مهم ارائه اجناس با کیفیت، قیمت‌های مناسب و تخفیف ویژه به خریداران استوار است.

مردانی‌نژاد تأکید کرد: مسئولان برگزاری این نمایشگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی درست نسبت به ایجاد شرایط مناسب برای حضور تولیدکنندگان مورد تأیید در این نمایشگاه‌ها اقدام کنند تا تولیدکنندگان بتوانند فضایی مناسب را برای ارائه کالای خود داشته باشند و برای فروش اجناس خود به رقابت بپردازند و مصرف‌کنندگان نیز بتوانند از رقابت ایجاد شده استفاده کرده و اجناس بهتری را خریداری کنند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ امسال شاهد برگزاری نمایشگاه‌هایی متفاوت از گذشته باشیم و مردم بتوانند خریدهای سال نو خود را از این نمایشگاه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول