اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان چایپاره خبر داد

معرفی 150 واحد متخلف صنفی در چایپاره به مراجع قضایی

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان چایپاره گفت: 11 ماه گذشته 150 واحد صنفی خوار و بار فروشی متخلف در شهرستان چایپاره به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

معرفی 150 واحد متخلف صنفی در چایپاره به مراجع قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، حسین فرتاج پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه کارگروه بهداشت و امنیت غذایی این شهرستان که در فرمانداری چایپاره تشکیل شد، اظهار داشت: این واحدها به دلیل عرضه اقلام خوراکی تاریخ گذشته و غیربهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و از این تعداد تاکنون چهار واحد صنفی پلمپ شده‌اند.

وی از کشف و ضبط روزانه حداقل 80 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: کشف این مقدار مواد غذایی فاسد برای این شهرستان بسیار زیاد است و باید جلوی فروش این مواد گرفته شود.

جلیل غفاری فرماندار چایپاره نیز در این جلسه ضمن انتقاد از عدم اجرایی شدن مصوبات جلسات کارگروه بهداشت و امنیت غذایی این شهرستان، گفت: تأمین امنیت و بهداشت مواد غذایی مردم بسیار با اهمیت و ضروری است.

وی تصریح کرد: این مصوبات برای تأمین بهداشت مردم به تصویب می‌رسند و اگر اجرایی نشوند این نشان می‌دهد که ما در انجام وظایف خود قصور کرده‌ایم.

غفاری به ادارات ذی‌ربط دستور دارد تا هر چه سریع‌تر نسبت به اجرایی کردن مصوبات این کارگروه اقدام کرده و نتیجه آن را برای جلسه بعدی کارگروه آماده کنند.

انتهای پیام/61005/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول