اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد

پیشرفت بهداشتی 13 نانوایی در دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: وضعیت بهداشتی 13 نانوایی در دیلم در سه ماهه گذشته از پیشرفت بسیار بالایی برخوردار است.

پیشرفت بهداشتی 13 نانوایی در دیلم

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری در دومین نشست بررسی و نمره‌گذاری کیفیت بهداشتی نانوایی‌های دیلم اظهار داشت: ماحصل اجرای طرح مداخله‌ای ارتقاء سطح بهداشتی نانوایی‌ها نشان دهنده این است که روند ارتقاء سطح بهداشتی نانوایی‌های دیلم رو به توسعه و بهبود است.

ناصری بر اجرای مستمر این طرح و رعایت موازین بهداشتی توسط نانوایی‌ها تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف و ارتقاء سطح بهداشتی نانوایی‌ها با جدیت در دست پیگیری و اقدام است.

وی بیان داشت: نانوایی جمعه ریحانی، محمد دشمن زیاری، عبداله عوض پور، علی اکبری و امید آغاجری به ترتیب بیشترین امتیازات را در برنامه اجرای طرح مداخله‌ای ارتقاء سطح بهداشتی نانوایی‌ها کسب کردند.

رئیس شبکه بهداشت دیلم تصریح کرد: از 24 نانوایی مورد بررسی در این طرح در ماه‌های آذر، دی و بهمن 13 نانوایی امتیاز بالای 75 را کسب کرده‌اند و این یک پیشرفت در وضعیت بهداشتی نانوایی‌ها را نشان می‌دهد.

معاون عمرانی فرماندار دیلم نیز گفت: تا پایان هفته جاری اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی باید نتایج بررسی کمیت و کیفیت نان، میزان رضایت مندی مردم، کم فروشی، تخلفات از نانوایی‌ها را به صورت مکتوب به فرمانداری اعلام کنند.

عبدالرضا علی نیا افزود: شاخص‌های تعیین نانوایی نمونه باید عینی و ملموس و بر اساس واقعیت موجود بوده تا مورد اعتراض متصدیان نانوایی‌ها قرار نگیرد.

وی از شبکه بهداشت و درمان خواست نتایج ارزیابی سطح بهداشتی نانوایی‌ها در طرح مذکور را به صورت مکتوب به فرمانداری اعلام کند.

معاون فرماندار دیلم در ادامه خاطر نشان کرد: پس از جمع بندی نتایج اعلام شده، یک نانوایی به عنوان نانوایی نمونه شهرستان از لحاظ شاخص‌های بهداشتی، کیفیت نان و میزان رضایتمندی مردم در سال 91 انتخاب و مورد تشویق قرار می‌گیرد.

در ادامه مهندس مبارکی کارشناس بهداشت محیط ستاد گزارشی از ارزیابی و امتیازبندی سطح بهداشتی نانوایی‌های دیلم از زمان اجرای این طرح را بیان کرد.

در این جلسه نمایندگانی از مجمع امور صنفی، صنعت، معدن و تجارت، اداره غله و مسئول شورای آرد و نان شهرستان حضور داشتند.    

انتهای پیام/66006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول