اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم خبر داد

خدمات شبانه‌روزی مراکز بهداشتی جم در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم از ارائه خدمات شبانه‌روزی مراکز بهداشتی جم در ایام نوروز خبر داد.

خدمات شبانه‌روزی مراکز بهداشتی جم در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی بعدازظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروز در حضور مسئولان واحدهای ستادی و سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی شهرستان جم اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان اهمیت بسیار زیادی دارد و باید در تمام ایام شبانه‌روز در این مسیر اهتمام ورزیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم بر ضرورت آمادگی شبانه‌روزی دو مرکز بهداشتی درمانی امیرالمومنین(ع) جم و امام سجاد(ع) ریز تأکید کرد.

وی همچنین بر لزوم آمادگی و خدمات‌رسانی تمام پایگاه‌های اورژانس 115 جم در ایام نوروز تأکید کرد.

قاسمی ادامه داد: مرکز بهداشتی درمانی فجر کوری‌حیاتی نیز در ایام غیرتعطیل دایر و در سایر ایام، مراجعان به این مرکز برای دریافت خدمات موردنیاز به مرکز بهداشتی درمانی امیرالمومنین (ع) جم مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم خاطرنشان کرد: با انجام هماهنگی‌های موردنیاز توسط تمام همکاران، برنامه‌ریزی مراکز بهداشتی درمانی، اورژانس 115 و واحدهای ستادی ذیربط به گونه‌ای خواهند بود که تمام خدمات پزشکی، آزمایشگاهی، اورژانس 115، رسیدگی به مسائل بهداشت محیطی، مراقبت مادران باردار، خدمات هایپوتیروئیدی و هاری و ... در این ایام توسط کشیک‌های نوروزی به مردم عزیز و مسافران این شهرستان ارائه شود.

وی تصریح کرد: عموم مردم عزیز و همشهریان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه مشکل و یا شکایات موردنظر با شماره تلفن 7624321 برای پاسخگویی به مسائل یاد شده تماس گرفته و یا به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی ذیربط مراجعه کنند.

در این جلسه همچنین بر لزوم انجام هماهنگی‌های موردنظر با مطب‌های خصوصی و داروخانه‌ها برای آگاهی از نحوه ارائه خدمات به مردم در ایام نوروز تأکید شد.

انتهای پیام/2451/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول