اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وضعیت پروژه‌های مسکن مهر ‌خراسان‌رضوی بررسی شد

خبرگزاری فارس: با حضور فرمانداران سبزوار، گناباد و تایباد در جلسه شورای مسکن استان، وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان‌ها بررسی شد.

وضعیت پروژه‌های مسکن مهر ‌خراسان‌رضوی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد‌حسن واحدی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان خراسان‌رضوی اعلام کرد: ادارات کل تعاون، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان و تعاونی‌های مسکن مهر باید بر‌اساس مصوبه شورای مسکن استان، سهم آورده هر متقاضی را مشخص و اعلام کنند.

محمدحسن واحدی با اشاره به دستور وزیر ‌‌راه و شهرسازی مبنی بر استفاده پروژه‌های مسکن مهر با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی از سقف تسهیلات 250  میلیون ریالی، از تعاونی‌های مسکن مهر خواست تا جهت بهره‌مندی از این امتیاز، روند اجرای پروژه‌های خود را سرعت بخشند.

جانشین رئیس شورای مسکن خراسان‌رضوی در ادامه، از برگزاری جلسه مشترک استاندار خراسان رضوی و وزیر راه و شهرسازی با هدف بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن مهر استان و احصاء مشکلات و تسریع در روند اتمام پروژه‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

وی همچنین با اشاره به تاکیدات استاندار خراسان‌رضوی مبنی بر رفع موانع اجرایی و تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن مهر استان، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی تعدادی از این واحدها همزمان با نوروز 92 به مردم تحویل خواهد شد که بر این اساس لازم است همه دستگاه‌های دولتی، نیمه دولتی، مشاوران، پیمانکاران و شرکت های تعاونی جهت رسیدن به این هدف، تمام منابع و توان خود را به کار گیرند.

واحدی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای مسکن استان، بانک مسکن باید تمام هزینه‌های نصب انشعابات پروژه‌های مسکن مهر استان را به دستگاه‌های خدمات رسان پرداخت کند، اعلام کرد: تیمی از کارشناسان و مسئولان ذی‌ربط استانداری و

شرکت‌های خدمات‌رسان نیز هم اکنون به صورت مستقیم، مشخص و روزانه وظیفه پیگیری امور در جهت احصاء و رفع مشکلات زیر بنایی این پروژه ها را بر عهده دارند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به تعیین تکلیف تعاونی های کم کار، گفت: تعدادی از پیمانکاران مسکن مهر نیز به دلیل عمل نکردن به تعهدات خود، از پروژه واگذار شده خلع ید شده‌اند و تا هفته آینده اداره کل تعاون، راه و شهرسازی و شرکت عمران گلبهار باید نسبت به تحویل و تغییر اسناد مربوطه برای ورود به بحث سه جانبه اقدام کنند.

‌انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول