اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر؛

نمایشگاه نقوش سنتی و تزئینی اصیل ایرانی برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاهی از آثار نقوش سنتی و تزئینی اصیل ایرانی اثر «سمیرا کامروان» در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر برپا شد.

نمایشگاه نقوش سنتی و تزئینی اصیل ایرانی برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، نمایشگاهی از آثار نقوش سنتی و تزئینی اصیل ایرانی اثر سمیرا کامروان در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر برپا شد.

در این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار بسیار زیبا از نقوش سنتی و تزئینی اصیل ایرانی به نمایش گذاشته شد و در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفت.

سمیرا کامروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: برای افتتاح این نمایشگاه تبلیغات خوبی را انجام دادم و خوشبختانه با استقبال مردم نیز مواجه شد.

وی افزود: برای خلق هر یک از این آثار هنری حداقل 12 شبانه‌روز وقت صرف می‌کنم و با دقت و خاصی آنها را به تصویر می‌کشم.

وی بیان کرد: بخشی از مواد مورد نیاز سنگ‌های دریایی است که برای تهیه آنها ساعت‌ها در سواحل دریای مازندران مشغول کندن شن‌ها می‌شوم تا سنگ‌های مورد نیاز برای خلق آثار هنری‌ را از دل ساحل دریا به دست آورم.

کامروان با بیان اینکه این سومین نمایشگاهم است، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر در برپایی این نمایشگاه کمک بسیار زیادی کرد که جای تقدیر دارد و واقعا فضای بسیار خوبی در اختیار هنرمندان قرار می‌دهند.

وی به ارزش و جایگاه هنر در زندگی یک انسان اشاره کرد و گفت: هنر در زندگی انسان روح‌بخش و آرامش‌دهنده است و یک هنرمند با خلق آثار هنری سعی در به تصویر کشیدن زیبایی‌ها دارد.

این هنرمند جوان خاطرنشان کرد: ایرانیان از گذشته‌های دور همواره به هنر علاقمند بودند و همواره در خلق انواع آثار هنری شهره در جهان هستند.

به گزارش فارس، نمایشگاه نقوش سنتی و تزئینی اصیل ایرانی از تاریخ 10 تا 17 اسفند ماه همه روز از ساعت 10 صبح تا 18 عصر در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر دایر بوده و علاقمندان به آثار هنری می‌توانند از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/86019/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول