اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

همه برای تحقق آرمان‌ شهدا تلاش کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: آرمان‌ها و اهداف شهدا گرامی است و همه باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

همه برای تحقق آرمان‌ شهدا تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور عصر امروز در دومین یادواره 172 شهید گروه 65 توپخانه صاعقه رفسنجان محفل شهدا را به محفل نور تشبیه کرد و اظهار داشت: چنین مجلس‌هایی معبری برای رسیدن به وصال خداوند است.

وی با بیان اینکه آرمان‌ها و اهداف شهدا گرامی است و همه برای رسیدن به آن باید کوشش کنیم، بیان داشت: مبنای تربیتی مکتب ما اسلام، امام و بیداری مردم بود که حاصل این مکتب انسان‌ساز امروز در تمام دنیا دیده می‌شود.

رمضانی‌پور با تأکید بر اینکه جنگ و هشت سال دفاع مقدس موازنه عشق، ایمان و عمل بود و در این دوران ارزش سنگرها کم‌تر از مسجدها نبود، افزود: از درون سنگرها ایمان، اعتقاد کامل و جوانمردی بیرون می‌آمد و سنگرها جایگاه‌های فرهنگی بودند که در میدان عمل خود را به معرض نمایش می‌گذاشتند.

وی عنوان کرد: امروز آرامش، بزرگی و تمام چیزهایی که داریم به برکت خون شهدا و سفره‌ای که آنها گسترانیدند تا ما راحت زندگی کنیم، است، لذا این آرامش را باید ارج نهیم و پاسدار خون شهیدان باشیم.

امام جمعه رفسنجان کلام امام و رهبر فرزانه را کلام نور خواند و خاطرنشان کرد: جملاتی که ایشان در مورد دفاع مقدس فرمودند که «زبان ما از بیان واقعیت‌ها عاجز است» بسیار ارزشمند است.

وی حضور در یادواره شهدای توپخانه و همچنین حضور بالای 10 هزار نفری در یادواره سرداران و 924 شهید را نشان از عشق به فرهنگ ایثار و شهادت دانست .

انتهای پیام /80016‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول