اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته بهداشت ستاد تسهیلات نوروزی کرمان:

22 کمپ سلامت نوروزی در کرمان دایر می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: 22 کمپ سلامت نوروزی در استان کرمان دایر می‌شود و خدمات بهداشتی و درمانی را به مسافران ارائه می‌کنند.

22 کمپ سلامت نوروزی در کرمان دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امین صابری‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای کشیک نیروها و مراکز بهداشتی و درمانی، بازدید از مراکز درمانی و اورژانس‌ها، نظارت بر مراکز تهیه مواد غذایی از جمله برنامه‌های انجام شده توسط کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان برای نوروز 92 است.

وی خاطر نشان کرد: 25 درصد از مراکز درمانی بخش خصوصی در ایام تعطیلات نوروزی فعالیت می‌کنند و خدماتی را به مردم و مسافران ارائه می‌کنند و همچنین مراکز دندانپزشکی در این ایام خدمات اورژانسی در این زمینه را انجام می‌دهند.

صابری‌نیا با اشاره به فعالیت 130 اورژانس 115 در نوروز 92 در استان کرمان بیان داشت: 17 مورد افزایش خودروهای اورژانس در نوروز 92 نسبت به نوروز 91 را شاهد هستیم.

این مسئول عنوان کرد: مسافران در مسافرت‌های نوروزی علاوه بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی و ایمنی در جاده‌ها، کمک‌های اولیه را با خود همراه داشته باشند.

صابری‌نیا افزود: سالمندان، کودکان و یا هر فردی که مبتلا به بیماری است و قصد مسافرت را دارند باید داروهای مورد نیاز و تاریخچه بیماری را با خود همراه داشته باشند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ابراز داشت: مسافران بهتر است در زمان طلوع و غروب خورشید کمتر مسافرت کنند و در این مواقع و یا هر موقع که احساس خستگی و خواب‌آلودگی داشتند در پارکینگ‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی استراحت کنند.

انتهای پیام/80019/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول