اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش:

مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی در آبپخش تجهیز شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش گفت: تمام مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی در آبپخش تجهیز شدند.

مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی در آبپخش تجهیز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمود انتظامی صبح امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر آبپخش اظهار کرد: فرهنگ مهمان‌نوازی یکی از فرهنگ‌های دیرینه مردم دیار جنوب است و مردم آبپخش نیز به مهمان‌نوازی شهره هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش خاطر نشان کرد: ارائه خدمات کارآمد به مسافران نوروزی از مسائل مهمی است که تمامی مسئولان اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و هر کدام در حد توان و وظایف دستگاه خود در این زمینه گام بردارند.

انتظامی ادامه داد: اسکان مسافران نوروزی از وظایفی است که آموزش و پرورش در سال‌های متمادی گذشته عهده‌دار بوده است و همواره تلاش خود را برای ارائه خدمات اسکان به بهترین شکل ممکن به ‌کار گرفته و رفاه مهمانان نوروزی را سرلوحه کار خود قرار داده‌ است.

وی اول فروردین را زمان شروع فعالیت ستاد اسکان اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده کمیته اسکان از ابتدای فروردین‌ماه به مدت 15 روز به مسافران نوروزی خدمات اسکان ارائه می‌کند و برای اسکان مسافران نوروزی چهار مدرسه در نقاط مختلف شهر در نظر گرفته‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه اماکن اسکان نوروزی از امکانات اولیه برخوردار هستند، تصریح کرد: 40 کلاس درس و چهار سالن برای اسکان مسافران نوروزی آماده کرده‌ایم و تمامی مدارس مجهز به سرویس‌های بهداشتی، امکانات و تجهیزات اولیه اسکان هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش اضافه کرد: بنرها و پلاکاردهای معرفی ستاد اسکان در اقصی ‌نقاط شهر نصب می‌شود و در محل استقرار ستاد اسکان تا پایان تعطیلات نوروزی شاهد حضور کشیک خواهیم بود که به مسئولان ستاد تسهیلات سفر معرفی می‌شوند.

انتظامی خاطر نشان کرد: نقشه کروکی اماکن اسکان و دفترچه راهنمای مسافران نوروزی را تهیه کرده‌ایم و در آنها به معرفی مفاخر و شهدای بزرگوار شهر و بخش آبپخش پرداخته‌ایم.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول