اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

اسکان متمرکز مسافرین نوروزی فراهم شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: برای مسافرین نوروزی امکان اسکان متمرکز فراهم شود.

اسکان متمرکز مسافرین نوروزی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی صبح امروز در دومین جلسه ستاد تسهیلات مسافران نوروزی شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای مسافرین نوروزی امکان اسکان متمرکز فراهم شود.

وی گفت: کلیه دستگاه‎های اجرایی شهرستان باید در ارتباط با اسکان زائرین و مسافرین ظرفیت‎های خود را به دبیرخانه ستاد اعلام نمایند.

وی افزود: بخشداری‎ها نیز سریعا نسبت به تشکیل ستاد تسهیلات بخش خود اقدام و تصمیمات لازم را اتخاد نمایند.

صفایی ادامه داد: دوایر ذیربط شهرداری برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مسافران نوروزی بسیج و اقدامات ایمن سازی در بخش درون شهری انجام شود.

وی گفت: مراکز خدمات بین جاده‎ای در محدوده شهر، جایگاه‎های CNG و پمپ‎ها به طور کامل آماده خدمت به مسافران نوروزی باشند.

وی افزود: نمایندگی شرکت‎های خودرو ساز به ویژه بخش‎های امداد رسانی برای کمک به مسافرین و در راه ماندگان فعال باشند.

صفایی تصریح کرد: ادارات عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، با کنترل وسایل و تجهیزات آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی ایام تعطیلات نوروزی داشته باشند.

وی بیان داشت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هماهنگی لازم را به منظور بازدید مشترک ادارات ذیربط از مساجد و نمازخانه‎های مسیر راه، علی الخصوص سرویس‎های بهداشتی را برنامه‎ریزی و وضعیت نظافت و مباحث گرمایشی و رفاهی این مکان‎ها را کنترل و نواقص رفع گردد.

صفایی اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت ضمن بازرسی‎های مستمر از سطح بازار، وضعیت بازار را به صورت مداوم رصد کنند تا کمبود یا مشکلی در عرضه مایحتاج و کالاهای درخواستی مردم ایجاد نشود.

وی گفت: انجمن صنفی شرکت‎های مسافربری شهرستان با برنامه‎ریزی صحیح ترتیبی اتخاذ نماید تا جابجایی مسافرین علی الخصوص در روزهای پایانی سال به موقع و بدون مشکل انجام گیرد.

صفایی ادامه داد: فرماندهی انتظامی شهرستان به منظور تامین امنیت و راهنمایی مسافرین نوروزی نسبت به راه‎اندازی کیوسک و چادرهای کشیک در مبادی ورودی شهرستان اقدام نماید.

وی بیان داشت: جمعیت هلال‌احمر نیز پیگیری لازم از طریق استان را برای استقرار حداقل شش پایگاه امدادی در ورودی‎های شهرستان‎های گناباد و کاخک و بیدخت جهت ایجاد کمپ طریق‌الرضا را انجام دهد.

وی گفت: بانک‏ها در خصوص فعال بودن و تامین پول خودپردازها در ایام تعطیلات تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.

صفایی بیان داشت: شعب بیمه به منظور تسریع در پرداخت خسارت به آسیب دیدگان ناشی از تصادفات خسارتی تمهیدات لازم اتخاذ نمایند.

انتهای پیام/70005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول