اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح خط لوله مهر ماندگار قلعه‌گنج

مشکل آب روستائیان بخش چاه‌دادخدا برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار چاه‌دادخدای شهرستان قلعه‌گنج گفت: مشکل آب روستائیان از بخش چاه‌دادخدا تا شهر قلعه‌گنج با افتتاح خط لوله مهر ماندگار قلعه‌گنج برطرف و 52 روستا در این مسیر از آب سالم برخوردار می‌شوند.

مشکل آب روستائیان بخش چاه‌دادخدا برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، اسماعیل صادقی در جمع شوراها و دهیاران بخش چاه‌دادخدا اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی 24 خرداد ماه سال 92 برگزار می‌شود که نیاز به هم‌اندیشی و همفکری دهیاران و شوراها در اجرای هر چه بهتر آن دارد.

وی افزود: در طول 33 سال انقلاب در همه صحنه‌های انتخاباتی کشور مردم ما با حضور حداکثری خود و با اشتیاق فراوان نشان دادند که هستند و سال آینده نیز به خاطر شرایط خاص که در آن قرار داریم، در انتخابات سنگین شوراها و ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

صادقی تصریح کرد: امروز پرچمدار دنیای اسلام ایران است و شرایط با گذشته بسیار متفاوت شده، به گفته رهبر فرزانه انقلاب ما در شرایط بدر و خیبر هستیم و قدرتی که در دستان ما است به همه جهانیان شناسانده شده است.

وی با بیان اینکه سرعت علم نیز در ایران شتابنده بوده و 11 برابر شده است، قدرت پزشکی ایران در منطقه خاور میانه غیر قابل قیاس است و به عنوان قطب علمی منطقه ابراز وجود کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: در چند روز آینده نقاط حساس جاده قلعه‌گنج به چاه‌دادخدا که وضعیت مطلوبی ندارد روکش و اعتبار کلی برای آسفالت آن در سال آینده اختصاص داده می‌شود.

بخشدار چاه دادخدا با تأکید بر اینکه عملکرد شوراها و دهیاری‌ها باید به روز باشد تا در آینده از بین آنها فعال‌ترین دهیار انتخاب و تقدیر شود، بیان داشت: مشکل آب روستائیان از بخش چاه‌دادخدا تا شهر قلعه‌گنج با افتتاح خط لوله مهر ماندگار قلعه‌گنج برطرف و 52 روستا در این مسیر از آب سالم برخوردار می‌شوند.

صادقی افزود: مسئولان ادارات شهرستان آمادگی دارند که در روستاهای بخش چاه‌دادخدا در میان مردم حضور یابند و از نزدیک به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند که این مستلزم تعیین وقت و همکاری دهیاران است.

انتهای پیام/80004/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول