اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال شوشتر خبر داد

صعود هندبال شوشتر به لیگ دسته دوم کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال شوشتر از صعود تیم این شهرستان به مسابقات هندبال دسته دوم کشور برای نخستین بار خبر داد.

صعود هندبال شوشتر به لیگ دسته دوم کشور

مجتبی موزردزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: هندبال شهرستان شوشتر با تلاشی که در چند ماه گذشته انجام شده خود را در استان و کشور مطرح کرده و آخرین افتخار آفرینی هندبالیست‌های شوشتری صعود به لیگ دسته دوم کشور است که افتخاری بزرگ برای این شهرستان به شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر در لیگ دسته سوم کشور در روزهای گذشته افتخار آفرینی کرده است و توانسته جایگاه خود را به یک رده بالاتر یعنی لیگ دسته دوم کشور ارتقا دهد.

موزردزاده با اشاره به اینکه این مسابقات در زاهدان برگزار شده، افزود: این مسابقات در زاهدان برگزار شد و تیم مهدی سمنان توانست به مقام نخست برسد.

رئیس هیئت هندبال شوشتر درباره تیم‌های دوم و سوم این مسابقات تاکید کرد: در این دوره از مسابقات شهرستان شوشتر در رده دوم و هندبال هیئت فیروزآباد فارس در رده سوم ایستاد.

 وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این حوزه افزود: در این حوزه تلاش شده است تا با برگزاری مسابقات استانی در شوشتر و حضور در مسابقات کشوری در راستای ارتقای سطح هندبال شوشتر گامی موثر برداریم.

رئیس هیئت هندبال شوشتر خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر در بخش هندبال استعدادهای بسیار خوبی دارد که به این دلیل باید از این ورزش حمایت بیشتری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ماه‌های گذشته تیم هندبال شوشتر در مسابقات هندبال بزرگسالان خوزستان نیز قهرمان استان شد و افتخار آفرینی کرد.

انتهای پیام/72006/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول