اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از بازی های این هفته

پس از 10 سال قهرمانی لیگ هندبال به خراسان‌رضوی می رسد

خبرگزاری فارس: امروز و پس از بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور و پس از 10 سال قهرمانی لیگ هندبال به خراسان‌رضوی می رسد.

پس از 10 سال قهرمانی لیگ هندبال به خراسان‌رضوی می رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم‌های ثامن الحجج سبزوار مشهد و ثامن الحجج سبزوار با پیروزی برابر حریفان می‌توانند قهرمانی را به هواداران خود هدیه دهند.

در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بیش از 10 سال است که نماینده ای از استان خراسان‌رضوی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست نیافته است و در این مدت تیم‌ها اصفهانی قهرمانی را بین خود تقسیم کرده اند.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان که در سال‌های پیاپی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را از آن خود کرده بودند امسال نتوانستند موفقت خود را تکرار کنند.

تیم‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار و ثامن الحجج مشهد در رقابت‌های امسال لیگ برت موفق شدند برابر مدافع عنوان قهرمانی یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان غلبه کنند و خود به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شوند.

در هفته پایانی این رقابتها تیم ثامن الحجج سبزوار در سالن سربداران سبزوار به مصاف هپکو اراک می رود.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد نیز در مشهد به مصاف شهرداری تبریز می‌رود و می تواند با پیروزی با اختلاف گل بالا قهرمانی را از سبزواری‌ها بگیرد.

انتهای پیام/70009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول