اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صعود نماینده هندبال بانوان خراسان رضوی به لیگ دسته یک کشور

خبرگزاری فارس: نماینده هندبال بانوان استان خراسان‌رضوی با قهرمانی در لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور به لیگ دسته یک صعود کرد.

صعود نماینده هندبال بانوان خراسان رضوی به لیگ دسته یک کشور

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، تیم هندبال بانوان گروه مشاورین هشت مشهد توانست با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته 2 هندبال کشور که در شهرستان قزوین برگزار شد، به لیگ دسته یک هندبال صعود کند.

در این مسابقات بازیکنان این تیم که بیشتر آن‌ها را نوجوانان و جوانان تشکیل می‎دهند توانستند در مرحله مقدماتی بر تمامی حریفان پیروز شوند و در مرحله نیمه نهایی و نهایی نیز در برابر تیم‎های صاحب‌نامی چون تهران و گلستان با کسب موفقیت به قهرمانی دست یابند.

بازیکنان این تیم را در این مسابقات اعظم پره، میتزا آغاز، سپیده ثابت، ملیحه یغمایی‌پور، زهرا اسماعیلی، محدثه جلالی‎فر، نگار جوانمرد، انوار خاکی نهاد، زهرا دهقانی، سیده زینب رستگار، فرهناز رئوفیان، مهناز غلامی، زهرا قادری، المیرا معاون‌زاده، فرشته متقی، زهرا مهماندوست، سمیه نجفی و رضوانه حسین‌نژاد به سرمربیگری نفیسه پیله‌ور تشکیل می‎دادند.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول