اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود برتری مقابل نفت ‌و گاز گچساران

بانوان هندبالیست کردستانی با قهرمانی لیگ برتر خداحافظی کردند

خبرگزاری فارس: تیم هندبال بانوان شهید شکوهی سنندج در هفته سیزدهم لیگ برتر حریف خود را 28 بر 27 مغلوب کرد اما با وجود کسب این نتیجه هیچ امیدی به قهرمانی این فصل نخواهند داشت.

بانوان هندبالیست کردستانی با قهرمانی لیگ برتر خداحافظی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، تیم شکوهی سنندج در حالی ظهر امروز و در هفته ماقبل پایانی در سالن بهنام‌شاد سنندج میزبان نفت و گاز گچساران بود که با کسب 18 امتیاز از دوازده دیدار در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشت.

این بازی برای نماینده کردستان تأثیری در کسب عنوان قهرمانی نداشت چراکه پیش از این تیم ثامن‌الحجج سبزوار با 23 امتیاز و با 5 اختلاف امتیاز نسبت به شکوهی رتبه نخست را در اختیار داشت و حتی با وجود پیروزی نماینده سنندج در 2 مسابقه آخر هم امتیازات این تیم به عدد 22 می‌رسید.

در رقابت امروز تیم شکوهی موفق شد با نتیجه 28 بر 27 رقیب گچسارانی خود را مغلوب کند و نکته جالب آنکه رقابت دور رفت این دو تیم در هفته ششم لیگ هم با همین نتیجه در زمین نفت و گاز و به سود نماینده کردستان به پایان رسیده بود.

به این ترتیب شاگردان شافعیان با کسب این برد به طور موقت و پیش از انجام بازی بیمه رازی تهران با 20 امتیاز به رده دوم لیگ صعود کردند.

تیم بیمه رازی که 19 امتیازی است این هفته در شیراز میهمان هیئت هندبال فارس خواهد بود و در صورت عدم پیروزی در این رقابت مکان دوم جدول را از دست خواهد داد.

بانوان هندبالیست شهید شکوهی هفته آینده در آخرین دیدار فصل طی یک بازی حیثیتی در سبزوار به مصاف ثامن‌الحجج خواهند رفت تا ضمن تثبیت عنوان نائب‌ قهرمانی شکست دور رفت برابر این تیم را جبران کنند.

انتهای پیام/79012/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول