اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور

هندبالیست‌های قزوین نایب قهرمان شدند

خبرگزاری فارس: هندبالیست‌های جوان استان قزوین عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور را از آن خود کردند.

هندبالیست‌های قزوین نایب قهرمان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،‌ در آخرین روز رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور که در شاهرود در حال برگزاری است هندبالیست‌های جوان استان قزوین در دیدار پایانی به مصاف تیم شاهرود میزبان این رقابت‌ها رفتند که در پایان با نتیجه 24 بر 20 بازی را واگذار کرده و عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

هندبالیست‌های جوان این استان که در مرحله نیمه‌نهایی توانسته بودند تیم البرز را با نتیجه 19 بر 16 از پیش رو بردارند، تا قبل از دیدار نهایی موفق شده بودند چهار پیروزی با ارزش را مقابل رقیبان به دست آورند.

تیم جوانان هندبال استان قزوین در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها و در دیدار نخست خود با نتیجه نزدیک 28 بر 27 تیم مشهد را شکست داد، در بازی دوم خود با نتیجه 26 بر 24 تیم قم را با شکست بدرقه کرد و در بازی سوم خود نیز برابر تیم ورامین با نتیجه 26 بر 23 پیروز شد.

هندبالیست‌های جوان این استان در حالی توانسته بودند عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کنند که از مدتی قبل برای حضور در این مسابقات تمرینات آماده‌سازی خود را انجام داده بودند و حتی دو بازیکن غیربومی را برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها به خدمت گرفته بودند.

به هر حال گرچه هدف هندبالیست‌های جوان استان قزوین در این رقابت‌ها صرفاً قهرمانی بود، اما نباید از یاد برد که عنوان نایب قهرمانی آنان در حالی به دست آمد که در دیدار نهایی رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور مقابل تیم شاهرود میزبان این رقابت‌ها بازی را واگذار کردند.

به هر حال نایب قهرمانی تیم هندبال جوانان این استان در رقابت‌های جوانان باشگاه‌های کشور مدتی پس از قهرمانی تیم نوجوانان قزوین در مسابقات نوجوانان باشگاهی کشور می‌تواند یک امتیاز مثبت برای این رشته ورزشی در سطح استان قزوین محسوب شود و به نوعی اثبات کند که هندبال در این سال‌ها حداقل در این استان روی سنین پایه سرمایه‌گذاری شده است به طوری که حاصل آن را می‌شود در عناوین مختلف کشوری توسط هندبالیست‌های استان قزوین مشاهده کرد.

رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم به مدت سه روز به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول