اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکبرآبادی در گفت‌وگو با فارس:

پیشنهادی برای هدایت صبا در لیگ برتر هندبال ندارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال صبای قم در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور گفت: هنوز برای هدایت این تیم در فصل آتی لیگ برتر هندبال کشور پیشنهادی ندارم.

پیشنهادی برای هدایت صبا در لیگ برتر هندبال ندارم

غلامعلی اکبرآبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از پایان مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور سپری نشده است، شاید مذاکره برای فصل آینده کمی زود باشد.

وی ادامه داد: البته این پیشنهاد باید از سوی مسئولان هیئت هندبال و تیم صبای قم صورت بگیرد اما تا الان پیشنهادی از سوی صبای قم به من نشده است و در حال حاضر مشغول استراحت هستم.

سرمربی تیم هندبال صبای قم تاکید کرد: فقط به مسئولان باشگاه صبا و تیم هندبال صبای قم پیشنهاد می‌کنم که از هم‌اکنون به فکر حضور پرقدرت در بازی‌های فصل آینده لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور باشند چرا که لیگ برتر به مراتب سخت‌تر از دسته یک است.

وی ادامه داد: ما لیگ سخت و نفس‌گیری را در دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور پشت سر گذاشتیم اما با تجربیاتی که از سال‌ها فعالیت و کار در لیگ برتر دارم با اطمینان می‌گویم که سطح لیگ برتر به مراتب بالاتر از دسته یک است و صبا کار سختی برای لیگ برتر دارد.

اکبرآبادی در ادامه با اشاره به قهرمانی تیمش در مسابقات این فصل لیگ دسته یک هندبال، اضافه کرد: در این خصوص فقط می‌توانم بگویم که ابتدا لطف و عنایت خداوند بزرگ و سپس همت و تلاش بازیکنان موجب موفقیت تیم صبا شد.

وی ادامه داد: رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال امسال نسبت به فصول گذشته از سطح بالاتری برخوردار بود، تیم‌ها واقعاً مدعی و آماده بودند و شما اگر به سرنوشت لیگ دسته یک نگاه کنید می‌بینید که گروهی که ما در آن قرار داشتیم به مراتب سخت‌تر از گروه دوم بود.

سرمربی تیم هندبال صبای قم در لیگ دسته یک کشور خاطرنشان کرد: در پایان رقابت 12 تیم حاضر در پیکارهای این فصل لیگ دسته یک تیم‌های اول و دوم گروه نخست مقدماتی راهی لیگ برتر شدند، پس ثابت می‌شود که گروه اول که صبای قم و پارس مس فلاورجان در آن قرار داشتند واقعاً سخت‌تر از گروه دوم بود و ما کار بزرگی کردیم که از این گروه بدون شکست و به عنوان صدرنشین به لیگ برتر رفتیم.

تیم هندبال صبای قم در پایان رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور به همراه پارس مس فلاورجان به لیگ برتر صعود کرد.

انتهای پیام/78002/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول