اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال سپاهان:

‌فدراسیون قصد نابودی هندبال اصفهان را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: فدراسیون هندبال قصد دارد اصفهان که سرآمد و قطب هندبال کشور است را نابود کند به این دلیل که تیم‌های دیگر هم بالا بیایند.

‌فدراسیون قصد نابودی هندبال اصفهان را دارد

مجید رحیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسئولان باشگاه پس از بازبینی فیلم بازی ما برابر ثامن‌الحجج مشهد و ناداوری که در آن بازی صورت گرفته بود تصمیم گرفتند سپاهان در مقابل ظاهر نشود.

وی در پاسخ به این سوال که سپاهان به کدام صحنه داوری در آن بازی اعتراض داشت افزود: در صحنه‌ای که موسوی بازیکن تیم ما از بازی اخراج می‌شود به هیچ عنوان تصمیم داوری صحیح نبوده چراکه در فیلم بازی هم به وضوح مشاهده می‌شود دست بازیکن تیم ما به کتف بازیکن حریف می‌خورد و بازیکن ثامن مشهد با بزرگنمایی صورت خود را می‌گیرد و داور هم به اشتباه بازیکن تیم ما را اخراج می‌کند و آن دیدار را ما با اختلاف کمی واگذار می‌کند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان ادامه داد: امیدوارم این ناداوری‌ها و اتفاقاتی که برای تیم ما می‌افتد از پیش تعیین شده نباشد.

وی ادامه داد: چگونه می‌شود که تیم ثامن‌الحجج مشهد بازی خود را برابر تیم سبزوار و در سبزوار با اختلاف یک گل واگذار می‌کند اما بازی خودش را در مشهد با اختلاف 7 گل به تیم ثامن‌الحجج سبزوار واگذار می‌کند، مگر چنین چیزی امکان دارد، تمام این نتایج جای بحث فراوان دارد.

رحیم زاده با بیان اینکه فدراسیون کشتی هیچگاه مازندران که قطب کشتی محسوب می‌شود را نابود نمی‌کند تاکید کرد: فدراسیون هندبال قصد دارد اصفهان را که سرآمد و قطب هندبال کشور است را نابود کند به این دلیل که تیم‌های دیگر هم بالا بیایند در صورتی‌که باید به تیم‌های دیگر کمک کند تا خودشان رشد کنند نه اینکه هندبال اصفهان را نابود کند.

وی با بیان اینکه اصفهان ستیزی از گذشته وجود داشته تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی گوانگجو گزارشگر بازی بر ضد اصفهان حرف‌های بسیاری می‌زد در شرایطی که تمام بازیکنان تیم ملی به جز دروازه‌بان از اصفهان بودند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان تاکید کرد: در گذشته می‌گفتند چون رحیمی رئیس سابق فدراسیون هندبال اصفهانی است تمام بازیکنان تیم ملی از اصفهان هستند اما چرا در حال حاضر هم بیشتر بازیکنان تیم ملی از اصفهان هستند.

وی گفت: با وجود اینکه نسبت به سال گذشته تیم ما به مراتب ضعیف‌تر شده بود بازهم توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و در صورتی که در بازی با تیم مشهدی آن اتفاقات برای ما رخ نمی‌داد در حال حاضر سپاهان قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شده بود و داور در آن بازی با یک اشتباهات خود زحمات یکسال کار و تلاش یک تیم را به راحتی از بین برد.

رحیم زاده ادامه داد: اشتباهات داوری به هیچ عنوان نباید ساده تلقی بشود و فدراسیون باید نظارتش را در بازی‌ها بیشتر کند، چرا باید داور بیشتر بازی‌های تیم‌های مشهد وسبزوار یک نفر باشد.

وی اضافه کرد: وجود چنین مسائلی حقیقت دارد و انکار ناپذیر است و شاید به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید.

سرمربی تیم هندبال سپاهان تاکید کرد: یک بازی تا انتهای لیگ مانده و ما هم تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم، تصمیم‌گیری در خصوص بازی ما در هفته آخر نیز با مسئولان باشگاه است و هر تصمیمی که آنها بگیرند ما اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/63020/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول