اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تیم هندبال ثامن الحجج مشهد:

تیم هندبال ثامن الحجج مشهد قهرمان واقعی لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد گفت: از نظر جامعه هندبال کشور، تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد قهرمان واقعی لیگ برتر است.

تیم هندبال ثامن الحجج مشهد قهرمان واقعی لیگ برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا حبیبی ظهر امروز پس از پیروزی در مقابل شهرداری تبریز و کسب مقام قهرمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم هندبال ثامن ‌الحجج (ع) مشهد در ابتدای فصل دچار بحران‌های زیادی بود اما در شرایطی که توقعی از این تیم برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالایی جدول وجود نداشت.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) مشهد خاطرنشان کرد: همت بازیکنان و حمایت هواداران و رسانه‌ها و مدیریت و برنامه‌ریزی مسئولان باشگاه‌ها سبب شد روند رو به جلویی داشته باشیم.

وی افزود: در ادامه لیگ توانستیم همانند نیم فصل اول عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم و علاوه بر شکست تیم فولاد مبارکه سپاهان، قهرمان چندین دوره گذشته لیگ و کسب سهمیه آسیایی برای هر دو نماینده هندبال خراسان‌رضوی، به مقام قهرمانی نیز دست یابیم.

حبیبی با بیان اینکه از هر نظر استحقاق قهرمانی را داشتیم، در ارتباط با به تعویق انداختن اعلام قهرمانی تیم خود، گفت: هرچند فدراسیون در اقدامی عجیب به دلیل انصراف تیم فولاد مبارکه اصفهان از بازی با تیم نیروی زمینی تهران، اعلام تیم قهرمان را به پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی موکول کرده است، اما هر اتفاقی رخ دهد از نظر جامعه ورزش کشور، تیم ثامن الحجج (ع) مشهد قهرمان واقعی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور است.

انتهای پیام/70001/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول