به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز پس از بازدید دو ساعته از ادارهکل ثبت اسناد و املاک استان در جمع مدیران ستادی این ادارهکل اظهار داشت: هرچقدر این واگذاریها با گستردگی بیشتر و کیفیت مطلوب انجام شود، رضایت عموم مردم فراهم شده و شهروندان میتوانند از این ظرفیت در حل مشکلات خود استفاده کنند.
وی در ادامه برونسپاری برخی از خدمات ثبتی را راهکاری مناسب برای کاستن از مراجعات متعدد مردم به این ادارهکل برشمرد و به فعالیت دفاتر خدمات پیشخوان دولت و بخش عمومی در نقاط مختلف استان اردبیل اشاره کرد.
نیکزاد ادامه داد: در حال حاضر بیش از 123 دفتر پیشخوان برای فعالیت در شهرهای استان مجوز دارند که حدود نیمی از این تعداد در شهر اردبیل فعال هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: چنانچه مسئولان این ادارهکل پس از بررسیهای کارشناسی فرآیندهای قابل واگذاری به بخش خصوصی را احصا و مشخص کنند، آمادهایم برای تحقق نهایی امر مساعدتهای لازم را انجام دهیم.
وی، نتایج حاصل از واگذاری برخی فرآیندهای دستگاههای خدمترسان به دفاتر پیشخوان و تأثیر آن در تسریع ارائه خدمت به متقاضیان را یادآور شد.
رئیس شورای اداری استان ادامه داد: به نظر میرسد، اعمال روند مشابه درباره وظایف ثبت اسناد علاوه بر صرفهجویی در زمان، کاهش برخی هزینههای تحمیلی مانند هزینههای ایاب و ذهاب مکرر را نیز به دنبال داشته باشد.
نیکزاد در این بازدید با تنی چند از مراجعهکنندگان به ادارهکل ثبت اسناد و املاک نیز از نزدیک دیدار و با آنان گفتوگو کرد.
وی در این دیدار با اشاره به آغاز طرح بزرگ کاداستر در ادارهکل ثبت اسناد و املاک ابراز امیدواری کرد که با اتمام مراحل فنی آن گام دیگری در جهت تسهیل خدمترسانی این ادارهکل به مردم منطقه برداشته شود.
انتهای پیام/62001/ذ30