اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

ثبت‌نام 9 هزار خانوار هندیجانی برای هوشمند کردن کارت مبادلات مرزی

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از ثبت نام 9 هزار خانوار هندیجانی برای هوشمند کردن کارت مبادلات مرزی در این منطقه خبر داد.

ثبت‌نام 9 هزار خانوار هندیجانی برای هوشمند کردن کارت مبادلات مرزی

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور ساماندهی تعاونی‌های مرزنشینان و ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان هندیجانی، هوشمند کردن کارت مبادلات مرزی شهروندان هندیجانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون 9 هزار خانوار هندیجانی از طریق پست بانک‌ها برای این مهم ثبت نام شده‌اند.

*هرگونه مایحتاج در بازار فراهم است

فرماندار هندیجان با اشاره به وضعیت بازار این شهرستان خاطرنشان کرد: در این بنادر هیچ گونه مشکلی از لحاظ تامین ارزاق وجود ندارد و با توجه به تمهیدات و تاکید نظارت بر بازار از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت برای دومین بار سهمیه مرغ، گوشت قرمز و برنج به شهرستان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: تا پایان سال و با فرا رسیدن ایام نوروز مرغ، گوشت، برنج، میوه و تره‌بار در اختیار شهروندان هندیجانی و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

فرج‌الهی در ادامه گفت: مسافران نوروزی و شهروندان هندیجانی برنج را با قیمتی که توسط اداره صنعت، معدن و تجارت تعیین شده خریداری می‌کنند و اگر فرد یا افرادی خودسرانه افزایش قیمت بر اجناس داشته و یا اجناس خود را احتکار کنند، طبق مقررات قانونی و قضایی با آنان برخورد می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: مسافران نوروزی و شهروندان هندیجانی می‌توانند هرگونه مایحتاج خود را از بازار شهرستان تهیه و تامین کنند.

انتهای پیام/ 72001/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول