اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

هواداران تراکتورسازی، ادب و معرفت مردم آذربایجان را ثبت کردند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: هواداران تراکتورسازی، ادب، معرفت و احساسات میهن‌دوستانه مردم آذربایجان را در ورزشگاه یادگار امام تبریز به ثبت رساندند و این صحنه‌های زیبا توسط دوربین‌ها مخابره شد.

هواداران تراکتورسازی، ادب و معرفت مردم آذربایجان را ثبت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی اظهار داشت: برگزاری منظم این دیدار و شور و نشاط مردم در کنار کسب یک نتیجه موفق، همگی نشان‌دهنده این است که مقدمات لازم برای میزبانی شایسته از مسابقات آسیایی به خوبی جواب داده است.

وی با تبریک پیروزی تیم تراکتورسازی به هواداران این تیم و مردم آذربایجان، افزود: مسئولان توانستند فضای مناسب برای برگزاری این مسابقه را مدیریت کنند و کادر فنی و مسئولان تیم تراکتورسازی هم توانستند به اعتماد و احساسات مردم به شایستگی جواب دهند.

علیرضابیگی تصریح کرد: امیدواریم بعد از این هم بتوانیم به نشاط و سرزندگی جوانانمان چه در عرصه اجتماعی و چه در عرصه سازندگی و تلاش پاسخ مناسبی بدهیم.

شایان ذکر است تیم تراکتورسازی تبریز به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران عصر سه‌شنبه در نخستین بازی از سری رقابت‌های قهرمانی آسیا، تیم الجزیره امارات را با نتیجه سه بر یک در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در حضور بیش از 80 هزار هوادار خود شکست داد.

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول