اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن دفاتر خدمات پیشخوان خدمات دولت استان البرز:

نداشتن درآمد کافی علل رکود کاری دفاتر پیشخوان است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن دفاتر خدمات پیشخوان خدمات دولت استان البرز گفت: نداشتن درآمد کافی علل رکود کاری این دفاتر است.

نداشتن درآمد کافی علل رکود کاری دفاتر پیشخوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا حاجی‌صادقی عصر امروز در همایش مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان البرز در باشگاه میلاد کرج اظهار داشت: در استان البرز دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده است اما 60 درصد از این دفاتر فعال نیستند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در استان البرز 120 دفتر پیشخوان فعال است.

این مسئول در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بخشی از درآمد این دفاتر از محل واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی تأمین می‌شود که برخی ادارات در این زمینه همکاری لازم ندارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف راه‌اندازی این دفاتر ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری است ادامه داد: این دفاتر باید حمایت شوند تا کارآیی لازم را داشته باشند.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: برخی خدمات دستگاه‌های اجرایی و دولتی از جمله بیمه تأمین اجتماعی و پلیس+10 باید به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دفاتر پیشخوان در این استان دارای مشکلات هستند لذا فراخوان راه‌اندازی دفاتر جدید جای سئوال دارد.

*راه‌اندازی دفاتر پیشخوان خدمات آب و برق در البرز

در ادامه این مراسم مدیرکل آی.تی و فناوری اطلاعات استانداری البرز نیز طی سخنانی از راه‌اندازی دفاتر پیشخوان خدمات آب و برق در این استان خبر داد و گفت: در آیند‌ه‌ای نزدیک دفاتر پیشخوان آب و برق در استان البرز به منظور ارائه خدمات به موقع به شهروندان راه‌اندازی می‌شود.

احمد علی‌نیا تأکید کرد: صاحبان دفاتر پیشخوان به علت نداشتن درآمد کافی با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند لذا تاکنون 30 درصد مسئولان دفاتر پیشخوان در استان البرز شرایط راه‌اندازی را رعایت کرده‌اند.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول