اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

اعلام نتایج واگذاری دفاتر پیشخوان دولت در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس:معاون منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی گفت: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان فراخوان عمومی واگذاری دفاتر پیشخوان دولت در خراسان‌رضوی، تا پایان امسال اعلام می‌شود.

اعلام نتایج واگذاری دفاتر پیشخوان دولت در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن مظفری عصر امروز با اشاره به اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان واگذاری دفاتر پیشخوان دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از چند مرحله بررسی، از تعداد 2 هزار و 56 نفر شرکت‌کننده در این فراخوان، بر اساس اولویت‌های اعلام شده آیین نامه هیئت وزیران و آمایش جمعیتی انجام شده، حدود 600 نفر امتیاز لازم برای تصدی دفتر پیشخوان دولت را کسب کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه از این تعداد حدود 50 درصد، مربوط به شهرستان مشهد مقدس است، اظهار امیدواری کرد: پس از استعلام و تایید لازم از مراجع ذی‌صلاح، تا پایان امسال اسامی نهایی اعلام و در طول دوره اجرای برنامه پنجم توسعه، واگذاری امور صورت گیرد.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خراسان‌رضوی تصریح کرد: این اقدام بر اساس مواد قانونی برنامه پنجم توسعه کشور و همچنین با هدف ظرفیت‌سازی مناسب به منظور ارائه و دسترسی آسان مردم استان و زائران رضوی به خدمات هر چه مطلوب‌تر، انجام شده است.

انتهای پیام/70002/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول