اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

تلفن ملی 1616 بنیاد شهید نباید بدون پاسخ بماند

خبرگزاری فارس:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی گفت: پاسخ‌گویی به موقع و در اسرع وقت به مشکلات و درخواست‌های جامعه ایثارگری با تلفن ملی 1616 باید به درستی انجام شود.

تلفن ملی 1616 بنیاد شهید نباید بدون پاسخ بماند

به گزاش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی عابدین عابدی‌مقدم اظهار کرد: هر تلفنی که از طریق خانواده‌های شهید جانباز و آزاده به مرکز 1616 بنیاد زده می‌شود نباید بدون پاسخ بماند.

وی افزود: پاسخ باید با راهنمایی و جواب قانع‌کننده صورت گیرد زیرا جامعه ایثارگری ارزش والایی دارند و رسیدگی به نیازهای آنان حداقل کاری است که بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند انجام دهد.

در ادامه محمد موسوی‌پور، معاون فرهنگی بنیاد شهید خراسان‌رضوی به مناسبت دهه فجر و یادواره شهید والامقام روستای کوشک گفت: در مسیر زندگی و کار و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در اذهان عمومی و گرامیداشت دهه فجر از جمله کارهای مهم در زندگی ماست.

کوهپیمایی فرزندان شاهد جانبازان و ایثارگران در ارتفاعات بینالود

به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه کوهپیمایی ویژه فرزندان شاهد و ایثارگران و جانبازان در ارتفاعات بینالود برگزار شد.

این کوهپیمایی با استقبال بی‌نظیر اهالی شاندیز و امام جمعه مشهد بخشدار و دیگر مسئولان شاندیز و با همراهی معاونین فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و منطقه سه مشهد انجام شد.

 80 نفر از جانبازان به همراه فرزندان شهدا و ایثارگران مناطق سه‌گانه مشهد یک روز پاک و هوای سالم را در مناطق ییلاقی شاندیز و قله زشک سپری کردند.

جانبازان پس از گلباران ماکت امام راحل و عبور از گلزار شهدا به سمت قله چمن حرکت و یاد و خاطره پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی در این ارتباط گفت: شرکت‌کنندگان یک روز هوای پاک و سالم را با راهپیمایی در مناطق ییلاقی و کوه‌های هاشمیه سپری کردند و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی دهه فجر و امام راحل را گرامی داشتند.

انتهای پیام/70001/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول