اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 اسفندماه جاری

مراسم بزرگداشت شهادت حاج قاسم میرحسینی در منطقه سیستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: 16 اسفندماه امسال، بزرگداشت سالگرد شهادت شهید «حاج قاسم میرحسینی» قائم مقام لشکر 41 ثارالله و 2 هزار شهید منطقه سیستان برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت شهادت حاج قاسم میرحسینی در منطقه سیستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ظهر امروز در ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهید «حاج قاسم میرحسینی» و 2 هزار شهید منطقه سیستان اظهار داشت: پاسداشت و بزرگداشت مقام شامخ شهدا چراغ و نقشه هدایت انسان‌ها برای حرکت در مسیر اسلام و انقلاب است.

رجبعلی شیخ‌زاده افزود: برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این یادواره، همه دستگاه‌های اجرایی استان باید همکاری کنند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: برگزاری آیین‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، فرصتی است برای تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای والامقام که خیرات و برکات آن در رفتارهای اجتماعی و مدیریتی متجلی می‌شود.

شیخ‌زاده تصریح کرد: شهید «حاج قاسم میرحسینی» یکی از چهره‌های ملی ما است که رشادت‌ها و فداکاری‌هایش در دوران هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان نتوانسته است دوران دفاع مقدس، امام و شهدا را از نزدیک درک کند، بیان داشت: به شکرانه الهی نسل جوان امروز پیوند ناگسستنی با شهدا و مفاهیم اصیل انقلاب اسلامی دارد که این موضوع وظیفه مسئولان را برای انتقال ارزش‌های والای انقلاب و دفاع مقدس سنگین‌تر می‌کند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه از رونمایی بیلبورد تمثال شهید «میرحسینی» و توزیع بیش از هزار جلد کتاب و سی‌دی چند رسانه‌ای پیرامون زندگی و شخصیت شهید «میرحسینی» و 2 هزار شهید منطقه سیستان خبر داد.

آیین بزرگداشت سالگرد شهادت شهید «حاج قاسم میرحسینی» قائم مقام لشکر 41 ثارالله و 2 هزار شهید منطقه سیستان، 16 اسفندماه امسال در مصلی شهرستان زهک با حضور عموم مردم و شخصیت‌های کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول