اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان خبر داد

برگزاری نخستین یادواره شهدای مقاومت اسلامی بحرین در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری نخستین یادواره شهدای مقاومت اسلامی بحرین در همدان خبر داد.

برگزاری نخستین یادواره شهدای مقاومت اسلامی بحرین در همدان

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: همه کشورهای اسلامی به واقع برادر یکدیگر محسوب می‌شوند که در شرایط حساس نیز باید یاریگر هم بوده و انسجام خود را حفظ کنند.

وی افزود: ایستادگی در برابر تجاوز به ارزش‌های اسلامی ویژگی خاص همه مسلمانان است که در این زمینه مرز‌های جغرافیایی مطرح نیست چراکه همه مسلمانان در هدف خود راسخ هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به مقام شامخ شهدای اسلام نیز تصریح کرد: شهدای اسلام دارای مقامی شایان توجه در بین مسلمانان هستند چراکه جان خود را در راستای حراست از دین و دیانت اسلام فدا کرده‌اند.

وی گفت: در راستای همدردی با شهدای مقاومت اسلامی بحرین امروز یادواره شهدا در جوار ملکوتی امامزاده عبدالله (ع) همدان برگزار می‌شود.

صالحی در پایان عنوان کرد: این یادواره با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر خلج و مداحی سیدمهدی میرداماد مداح اهل‌بیت (ع) است که پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89004/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول