اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک خبر داد

برگزاری یادواره شهدای پدران آسمانی مدارس شاهد اراک

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک از برگزاری یادواره شهدای پدران آسمانی مدارس شاهد اراک خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای پدران آسمانی مدارس شاهد اراک

شهرام ثامنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: یادواره شهدای پدران آسمانی چهارشنبه نهم اسفند ماه و در مدارس شاهد شهید عباس نجفی و شهید محمد مهدی ثامنی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان ثامنی و نجفی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک با اشاره به اینکه امروز مهم‌ترین سرمایه ایران اسلامی شهدای ارزشمند و گرانقدری هستند که با خون خود موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی شدند، ادامه داد: عشق به شهید و شهادت در دل و جان مردم ایران اسلامی جای دارد و رمز اصلی پیروزی ایران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود.

وی تصریح کرد: خون شهدا در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نظام اسلامی را در برابر تمام توطئه‌های دشمنان بیمه کرد که حفظ و پاسداشت از ارزش‌های والای این عزیزان وظیفه همگان است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی خانواده‌های شاهد و ایثارگر گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مفاهیم، تفسیر، حفظ و قرائت قرآن با حضور بیش از 400 شرکت‌کننده برگزار شد.

ثامنی ادامه داد: سه نفر برگزیده هر رشته به مرحله استانی مسابقات قرآن راه پیدا کردند.

به گفته وی مرحله استانی این رقابت‌ها اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87001/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول