اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور

هفت رزمی‌کار قزوینی راهی رقابت‌های کیک بوکسینگ تهران شدند

خبرگزاری فارس: پس از درخشش در رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور هفت ورزشکار این رشته ورزشی از استان قزوین راهی رقابت‌های بین‌المللی کیک بوکسینگ تهران شدند.

هفت رزمی‌کار قزوینی راهی رقابت‌های کیک بوکسینگ تهران شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با دعوت کادر فنی تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان مهرداد قربانی، مهدی منافی، محمدرضا رحمانی، کسری شقاقی، مهدی کریمی، فرامرز خانی و مجید مهرابی به عنوان نمایندگان استان قزوین به همراه تیم ملی کشورمان در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور حضور پیدا کردند.

رقابت‌های بین‌المللی کیک بوکسینگ بین‌المللی تهران با حضور رزمی کاران 16 کشور و جمعی از کیک بوکسینگ کاران داخلی از کشورمان به مدت دو روز برگزار می‌شود و به طور یقین همین امر فرصت مناسبی است تا ورزشکاران کیک بوکسینگ کار استان خود را محک بزنند.

کیک بوکسینگ کاران قزوینی حاضر در این رقابت‌ها در حالی در قالب تیم ملی کشورمان به مصاف رقیبان خود خواهند رفت که کار هدایت و مربیگری آنان را یدالله لطفی یکی از مربیان ارزشمند استان بر عهده دارد.

رزمی‌کاران حاضر در رقابت‌های کیک بوکسینگ بین المللی تهران در دو بخش تاتامی اسپورت و رینگ اسپورت در این دوره از مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به هر حال افتخار آفرینی سه رزمی‌کار قزوینی در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی بدون شک در دعوت هفت کیک بوکسینگ کار قزوینی در این رقابت‌ها بی دلیل نبوده است.

جواد جعفری و هوشنگ محمد بیگی دو رزمی کار قزوینی حاضر در رقابت‌های قهرمانی کشور بودند که در حضور 320 ورزشکار از 32 استان کشور به ترتیب موفق شدند در اوزان 67- و 75- کیلوگرم سکوی سومی مسابقات قهرمانی کشور را از آن خود کنند.

رسول مهرابی هم دیگر رزمی‌کار قزوینی حاضر در این رقابت‌ها بود که علی‌رغم اینکه مدالی کسب نکرد، اما با توجه به درخشش فوق العاده خود نظر کادر فنی را جلب کرد تا رزمی‌کاران قزوینی در اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ کاران کشورمان سه نماینده داشته باشد.

اردوی آماده سازی تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان هفتم فروردین ماه برگزار می‌شود و با توجه به اینکه نفرات برتر این اردو به طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی جهان که خرداد ماه سال آینده در کشور روسیه برگزار می‌شود را کسب می‌کنند، همین امر فرصت مناسبی است تا ورزشکاران قزوینی با تلاش بیشتر نظر کادر فنی را جلب کنند و از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول