اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کیک‌بوکسینگ‌کاران قزوین راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شدند

خبرگزاری فارس: تیم کیک‌بوکسینگ استان قزوین با ترکیب 10 ورزشکار عازم رقابت‌های قهرمانی کشور شد.

کیک‌بوکسینگ‌کاران قزوین راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در حالی از امروز (پنج‌شنبه)در شهر گیلان آغاز می‌شود که رزمی‌کاران استان قزوین عزم خود را برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها جزم کرده‌اند.

این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی را دارد با حضور بیش از 300 رزمی‌کار از 32 استان کشور برگزار خواهد شد و به طور حتم نفرات شرکت ‌کننده با تمام توان خود گام به این مسابقات خواهند گذاشت.

با توجه به اینکه ورزشکاران استان قزوین در رقابت‌های قهرمانی کشور به علت مشکلات مالی کیک‌بوکسینگ‌کاران قزوینی نتوانسته‌اند، تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند، نتیجه گرفتن لازم این تیم را در این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

اما رسول مهرابی، پوریا اسماعیلی، مرتضی طاهرخانی و جواد اصغری از جمله ورزشکارانی هستند که تیم کیک‌بوکسینگ استان قزوین را در قسمت سبک وزن‌ها همراهی می‌کنند.

مهرابی در وزن 55 کیلوگرم، اسماعیلی در وزن 57 کیلوگرم، طاهرخانی در وزن 60 کیلوگرم و اصغری در وزن 67 کیلوگرم برای تیم کیک‌بوکسینگ استان قزوین به میدان می‌روند.

وحید عبداللهی، کامبیز عبداللهی، هوشنگ محمدبیگی، سید علی هاشمی، اسماعیل کیانژاد و سیدفضل‌الله عقیلی نیز دیگر رزمی‌کاران تیم استان قزوین هستند که در وزن‌های بالایی تیم کیک‌بوکسینگ استان حضور دارند.

وحید و کامبیز عبداللهی در اوزان 63 و 71- کیلوگرم، محمدبیگی و هاشمی در وزن‌های 75- و 80- کیلوگرم، اسماعیل کیانژاد در وزن 81- کیلوگرم و سید فضل‌الله عقیلی در وزن 91- کیلوگرم از دیگر ورزشکارانی هستند که تیم کیک‌بوکسینگ استان را در رقابت‌های قهرمانی کشور همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/77004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول