اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز برگزار می‌شود

کلاس‌های داوری درجه سه کیک بوکسینگ در قزوین

خبرگزاری فارس: داوران سراسر کشور از امروز در کلاس‌های داوری درجه سه کیک بوکسینگ در قزوین حضور پیدا می‌کنند.

کلاس‌های داوری درجه سه کیک بوکسینگ در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کلاس‌های داوری درجه سه کیک بوکسینگ کشور در حالی از امروز در قزوین برگزار می‌شود که نزدیک به 60 داور زن و مرد در این دوره از کلاس‌ها شرکت خواهند کرد.

نکته قابل توجه برگزاری این کلاس‌ها در قزوین حضور علی غفاری رئیس سبک کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش‌های رزمی است که کار مدرسی این دوره از کلاس‌ها را بر عهده دارد.

بدون شک برگزاری کلاس‌های داوری کیک بوکسینگ در بالا بردن سطح ارتقای داوری داوران کشورمان مؤثر است و از همه مهم‌تر برگزاری دوره‌های مختلف سبک‌های داوری در استان قزوین می‌تواند نقش قابل توجهی را در ظرفیت بالای ورزش‌های رزمی قزوین در سطح کشور داشته باشد.

ورزش‌های رزمی در سال‌های اخیر از رشد و پیشرفت بالایی در سطح استان برخوردار بوده است به طوری که در روزهای پایانی سال، فدراسیون میزبانی سه رقابت ارزشمند کشوری را در سبک‌های مختلف به استان قزوین واگذار کرده است که همین امر نشان می‌دهد هیئت ورزش‌های رزمی استان، موفق شده است نظر فدراسیون را به بهترین شکل ممکن جلب کند.

به گفته افشین هادی چگینی رقابت‌های سبک تاپ کاراته کیک بوکسینگ که به نوعی حکم انتخابی تیم ملی را هم دارد قرار است از دوازدهم اسفند ماه در قزوین برگزار شود که بدون شک ورزشکاران سراسر کشور با آمادگی بالای خود در این رقابت‌ها گام می‌گذارند.

برگزاری رقابت‌های سام بو قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی برای شرکت در المپیک هنرهای رزمی روسیه را نیز دارد، دومین میزبانی متوالی هیئت ورزش‌های رزمی استان در روزهای اخیر است.

این رقابت‌ها هم هجدهم اسفند ماه برگزار می‌شود و ورزشکاران برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی با تمام قابلیت‌های فنی خود در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

رقابت‌های سام بو که قرار است به صورت متمرکز در سالن هلال احمر قزوین برگزار شود شبیه سبک موی تای است که بر روی تشک برگزار می‌شود.

مسابقات هاپکیدوی بانوان کشور هم آخرین میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان در سال 91 است که قرار شده این رقابت‌ها بیست و پنجم اسفند ماه سال جاری در سالن هلال احمر قزوین برگزار شود.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول