اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه رزمی‌کار قزوینی به اردوی تیم ملی کیک‌بوکسینگ دعوت شدند

خبرگزاری فارس: سه رزمی‌کار قزوینی با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی کیک‌بوکسینگ دعوت شدند.

سه رزمی‌کار قزوینی به اردوی تیم ملی کیک‌بوکسینگ دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان برگزاری رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور سه رزمی‌کار استان قزوین موفق شدند با عملکرد مثبت خود، نظر کادر فنی را برای حضور در اردوی تیم ملی جلب کنند.

ورزشکاران کیک‌بوکسینگ این استان که با 11 ورزشکار در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کرده بودند با کسب دو نشان سومی عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشتند.

جواد جعفری، هوشنگ محمدبیگی در جریان رقابت‌های قهرمانی کیک‌بوکسینگ کشور که با حضور 320 ورزشکار از 32 استان کشور در گیلان برگزار شد، به ترتیب در وزن‌های 67 ـ و 75 ـ کیلوگرم موفق شدند با کسب عنوان سومی این رقابت‌ها نشان برنز را از آن خود کنند.

رزمی‌کاران قزوینی در این رقابت‌ها آن قدر خوب ظاهر شدند که کادر فنی تیم ملی رسول مهرابی دیگر ورزشکار قزوینی را با وجود عدم کسب مدال در این رقابت‌ها، با توجه به عملکرد فنی وی برای حضور در تمرینات آماده‌سازی، به اردوی تیم ملی فراخواند.

نکته قابل توجه حضور کیک‌بوکسینگ‌کاران استان قزوین در رقابت‌های قهرمانی کشور در این بود که آنان توانستند جام اخلاق این رقابت‌ها را هم به دست آورند و جواد جعفری رزمی‌کار شایسته استان هم موفق شد جام اخلاق این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

به هر حال درخشش کیک‌بوکسینگ‌کاران قزوینی در این رقابت‌ها با توجه به گفته افشین هادی‌چگینی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین که رزمی‌کاران قزوینی از آمادگی لازم برخوردار نبودند، را باید به فال نیک گرفت و اذعان کرد اگر ورزشکاران قزوینی تمرینات منظم و هماهنگی را زیر نظر مربیان خود تجربه می‌کردند بدون شک در حال حاضر درخشش رزمی‌کاران استان در این رقابت‌ها بیشتر بود و جمع نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشورمان بدون شک بیشتر می‌شد.

به هر حال کیک‌بوکسینگ‌کاران استان قزوین در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور با وجود اینکه نیمی از آمادگی خود را مقابل رقیبان به اجرا گذاشتند اما به خوبی توانستند فراتر از انتظار ظاهر شوند و درخشش سه رزمی‌کار قزوینی هم در این مسابقات حکایت از همین امر دارد.

باید شرایطی را فراهم کرد تا رزمی‌کاران قزوینی بیش از گذشته بتوانند عملکرد مثبت و فنی خود را در رقابت‌های قهرمانی کشور به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول