اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بوکس خراسان‎رضوی تأکید کرد

حمایت همه جانبه مسئولان از ورزشکاران بوکس خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بوکس خراسان‎رضوی گفت: با حمایت بیشتر، بوکسورهای خراسانی با موفقیت‌های خود حتی می‌توانند جا پای کشتی خراسان بگذارند.

حمایت همه جانبه مسئولان از ورزشکاران بوکس خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدعباس فلاح حسینی صبح امروز در حاشیه برگزاری رقابت‎های بوکس قهرمانی منطقه سه کشور در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد در جمع خبرنگاران با تأکید بر حمایت بیشتر مسئولین از قهرمانان و مربیان این رشته ورزشی در استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: اخیراً امکانات خوبی توسط هیئت بوکس استان در اختیار ورزشکاران قرار گرفته اما قطعاً با وجود استعدادهای فراوانی که در شهرستان‌های خراسان‌رضوی وجود دارد، با حمایت بیشتر، بوکسورها با موفقیت‌های خود حتی می‌توانند جا پای کشتی خراسان بگذارند.

وی در ادامه با اشاره به چهار سهمیه ایران در المپیک اخیر تصریح کرد: علیرغم تمامی مشکلات پیش‌روی بوکس کشور، وضعیت این رشته در جهان از شرایط نسبتاً خوبی برخوردار است.

سرمربی تیم بوکس خراسان‎رضوی افزود: با تلاشی که تمام دست‌اندرکاران بوکس کشور دارند و با وجود تمامی کمبودها و مشکلات فراوان، بوکس ایران وضعیت خوبی در آسیا دارد.

حسینی با بیان این‌که در این دوره از رقابت‌ها بیشتر سعی کردیم از بوکسورهای جوان استفاده کنیم، عنوان کرد: به غیر از چند وزن که از قهرمانان باتجربه بهره می‌بریم، در بیشتر وزن‌ها از جوانان با استعداد استفاده کردیم تا برای آینده تجربه کسب کنند و تا این جای کار نتایج خوبی را نیز به دست آورده‌اند.

وی سطح این رقابت‌ها را با حضور تیم قدرتمند مازندران و بوکسورهای خوب تیم‌های سمنان و خراسان شمالی خوب توصیف کرد و گفت: قطعاً با بودن تیم گلستان که از حضور در رقابت‌ها انصراف داد، می‌توانستیم رقابت‌های بهتری را شاهد باشیم.

گفتنی است، رحمان معظمی در وزن 49 کیلوگرم، جلال حسین‌زاده در وزن 56 کیلوگرم، ارشاد روح‌بخشیان در وزن 60 کیلوگرم، روح‌الله کریمی در وزن 64 کیلوگرم، علیرضا لطفی‌نیا در وزن 69 کیلوگرم و عباس رحمتی در وزن 75 کیلوگرم در جدال فینال این رقابت‌ها به مصاف حریفان مازندرانی خود می‌روند و علی رمضان‌زاده و خسرو احمدآبادی نیز در وزن‌های 81 و 91+ کیلوگرم در مقابل بوکسورهای فینالیست سمنان قرار می‎گیرند.

انتهای پیام/70005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول