اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های قهرمانی کیک‌بوکسینگ کشور در رشت

گیلان قهرمان کیک‌بوکسینگ‌ کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گیلان گفت: در پایان رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم‌ ملی کیک‌بوکسینگ کشور در رشت، تیم گیلان با کسب 16 مدال رنگی قهرمان شد.

گیلان قهرمان کیک‌بوکسینگ‌ کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دارا حکیمی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه این مسابقات اظهار کرد: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور با حضور 280 ورزشکار از 26 استان در قالب 28 تیم در گروه سنی بزرگسالان به مدت دو روز در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت برگزار شد و در پایان قهرمانان بخش فول‌کنتاک و لوکیک مشخص شدند.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها، تیم گیلان با کسب هفت مدال طلا، دو مدال نقره و هفت مدال برنز قهرمان شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گیلان ادامه داد: تهران با کسب پنج مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز در مکان دوم ایستاد و تیم سمنان با سه مدال طلا و چهار نقره سوم شد.

وی با اشاره به نتایج انفرادی در بخش فول‌کنتاک، اضافه کرد: در وزن 54 کیلوگرم مرتضی سلیمی از خوزستان، در وزن 57 کیلوگرم جلال علیزاده از سمنان، در وزن 60 کیلوگرم رامین رسولی از سمنان و در وزن 63.5 کیلوگرم محسن رستمی از سمنان قهرمان شدند.

به گفته حکیمی، در وزن 67 کیلوگرم حسن مشتاق‌طلب از گیلان، در وزن 71 کیلوگرم حسین حیاتی از تهران، در وزن 75 کیلوگرم علی عسکر اکبر خانی از تهران و در وزن 81 کیلوگرم سجاد قربانی از ایلام در مکان نخست ایستادند.

این مسئول اضافه کرد: در وزن 86 کیلوگرم علی تکلو از تهران، در وزن 91 کیلوگرم حسین علیزاده از تهران و در وزن 91+ کیلوگرم سید مجتبی حسینی از البرز به عنوان قهرمانی دست یافتند.

وی قهرمانان بخش لوکیک را در وزن 54 کیلوگرم عیسی همتی از کرمانشاه، در وزن 57 کیلوگرم رضا گودرزوند از گیلان، در وزن 60 کیلوگرم احمد نیک‌کار از گیلان، در وزن 63.5 کیلوگرم حجت بی‌درخش از آذربایجان شرقی و در وزن 67 کیلوگرم امیر خوش‌کلام از گیلان معرفی کرد.

حکیمی افزود: در وزن 71 کیلوگرم میلاد رحیمی از گیلان، در وزن 75 کیلوگرم امیر جهانتاب از تهران، در وزن 81 کیلوگرم شهرام حقی از گیلان، در وزن 86 کیلوگرم نیما مجیدی از گیلان، در وزن 91 کیلوگرم محمد امیدی از خراسان شمالی و در وزن 91+ کیلوگرم سید خلیل نوربخش از کرمانشاه در مکان نخست قرار گرفتند.

به گفته وی، نفرات برتر دوره مسابقات مذکور به تیم ملی کیک‌بوکسینگ برای شرکت در مسابقات جهانی که سال آینده در یونان برگزار می‌شود، راه ‌یافتند.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول