اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی قم:

پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی قم در سبک WKA با حضور برترین رزمی‌کاران قمی برگزار می‌شود.

پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی قم برگزار می‌شود

محمدهادی رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: این پیکارها یکی از مهم‌ترین مسابقات استانی در تقویم سال 1391 هیئت ورزش‌های رزمی استان قم است که در چهار رده سنی به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به تغییر در زمان برگزاری این رقابت‌ها بیان داشت: مدعیان کسب عناوین برتر مسابقات WKA کیک‌بوکسینگ قهرمانی قم قرار بود از روز جمعه چهارم اسفند ماه با یکدیگر رقابت کنند که با تعویق سه روزه به دلیل استقبال تیم‌ها و رزمی‌کاران شرکت‌کننده از باشگاه‌های مختلف این رقابت‌ها از روز دوشنبه هفتم اسفند ماه در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

رشیدی ابراز کرد: قم یکی از استان‌هایی است که مهد ورزش‌های رزمی به شمار می‌رود و در بین ورزش‌های رزمی مختلف اعم از تکواندو، جودو، کاراته، ووشو و چند سبک دیگر، رشته ورزشی فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی افزود: به همین منظور رقابت‌های WKA کیک‌بوکسینگ قهرمانی استان قم با شرکت چهره‌های مستعد و مدعی از باشگاه‌های مختلف از فردا در رده‌های سنی و اوزان مختلف در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم آغاز می‌شود.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در این رقابت‌ها ورزشکاران در حالی در اوزان مختلف تلاش خود را برای کسب عناوین برتر و قرار گرفتن بر روی سکوهای برتر پیکارهای کیک‌بوکسینگ به کار می‌گیرند که تمام مدال‌آوران کشوری را نیز به این رقابت‌ها دعوت کرده‌ایم.

وی یادآور شد: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی قم در رده سنی نونهالان در اوزان منهای 24، 28، 32، 36، 40، 44، 48 و به اضافه 48 کیلوگرم برگزار می‌شود و شرکت تمام سبک‌های رزمی در این دوره از رقابت‌ها بلامانع اعلام شده است.

رشیدی اضافه کرد: این در حالی است که رزمی‌کاران شرکت‌کننده در پیکارهای رده سنی نوجوانان مسابقات WKA کیک‌بوکسینگ قهرمانی استان قم در اوزان منهای 36، 40، 44، 48، 52، 56، 60، 64 و به اضافه 64 کیلوگرم به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی ابراز داشت: رزمی‌کاران حاضر در رده سنی جوانان مسابقات فول کنتاکت کیک‌‌بوکسینگ قهرمانی استان قم هم در اوزان منهای 51، 54، 57، 60، 5/63، 67، 71، 76، 81، 86 و به اضافه 86 کیلوگرم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در مسابقات رده سنی بزرگسالان WKA کیک‌بوکسینگ قهرمانی استان قم هم کیک‌بوکسینگ‌کاران بالای 18 سال در اوزان منهای 51، 54، 57، 60، 63، 67، 71، 76، 81، 86 و به اضافه 86 کیلوگرم به روی رینگ خواهند رفت.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول