اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کیک‌‌بوکسینگ‌کاران قزوین عازم رقابت‌های کشوری می‌شوند

خبرگزاری فارس: کیک‌بوکسینگ‌کاران استان قزوین برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور عازم این رقابت‌ها در گیلان می‌شوند.

کیک‌‌بوکسینگ‌کاران قزوین عازم رقابت‌های کشوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،‌ تیم کیک‌بوکسینگ استان قزوین در حالی دوم اسفند ماه عازم این رقابت‌ها خواهد شد که 11 رزمی‌‌ کار این تیم را همراهی می‌کنند.

رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در حالی با حضور بیش از 300 رزمی‌‌کار از 32 استان کشور به میزبانی گیلان برگزار خواهد شد که به طور حتم با توجه به اینکه این رقابت‌ها حکم انتخابی مسابقات تیم ملی را هم دارد انتظار می‌رود در بالاترین سطح ممکن برگزار شود.

کیک‌بوکسینگ‌کاران این استان در حالی گام به رقابت‌های قهرمانی کشور می‌گذارند که به گفته افشین هادی چگینی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین به علت مشکلات مالی کیک‌بوکسینگ‌کاران این استان تمرینات مناسب و هماهنگی را برای حضور در این مسابقات نداشته‌اند و با نیمی از آمادگی خود به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

گرچه کیک‌بوکسینگ‌کاران استان قزوین در سال‌های اخیر عنوان دومی و سومی بخش تیمی رقابت‌های قهرمانی کشور را به دست آورده‌اند و به طور حتم انتظار می‌رود در سال جاری هم بتوانند عناوین خود را تکرار و حتی به عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی کشور خوش‌بین باشند، اما نباید این نکته را هم فراموش کرد که درخشش در این مسابقات آن هم بدون انجام تمرینات مناسب و کافی که با حضور برترین‌های کشور برگزار می‌شود تقریباً امکان‌پذیر نخواهد بود.

به هر حال شاید تنها نکته قابل اهمیت تیم کیک‌بوکسینگ این استان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور تجربه بالای ورزشکاران اعزامی به این رقابت‌ها باشد، اتفاقی که شاید بتواند در جریان برگزاری این مسابقات به کمک رزمی‌کاران استان قزوین آمده و به نوعی برگ برنده آنان در مبارزه با رقیبان باشد.

هدایت و سرمربیگری تیم کیک‌‌بوکسینگ این استان در جریان رقابت‌های قهرمانی کیک‌بوکسینگ کشور را حمیدرضا قاجار و مهدی افشار بر عهده دارند که به طور حتم تجربه بالای این دو مربی هم می‌تواند کمک شایانی به رزمی‌کاران استان قزوین در مبارزه‌های خود با رقیبانشان داشته باشد.

به هر حال سبک رزمی کیک‌بوکسینگ این استان در این سال‌ها نماینده‌های درخشانی را به جامعه ورزشی کشور و حتی جهان معرفی کرده است که بدون شک نام اکبر کریمی به نوعی در صدر جدول رده‌بندی برترین‌‌های کیک‌بوکسینگ‌کاران کشور و جهان به چشم می‌خورد، ورزشکاری که در مسابقات قهرمانی جهان و فستیوال جهانی کیش توانست عنوان نخست این رقابت‌ها را کسب کند.

انتظار این است که رزمی‌کاران جوان استان قزوین هم با استفاده از تجربه بالای مربیان و قهرمانان خوب این استان عزم خود را جزم کنند و برای رسیدن به سکوهای قهرمانی از هیچ تلاشی دست بر ندارند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول