اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اختلاف مسئولان عامل بیکاری‌ 22 کارگر در سیرجان ‌

خبرگزاری فارس: اختلاف مسئولان بیکاری‌ 22 کارگر جایگاه عرضه سوخت سیرجان را رقم زده است.

اختلاف مسئولان عامل بیکاری‌ 22 کارگر در سیرجان ‌

‌به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، 22 کارگر جایگاه عرضه سوخت شهید مکی‌آبادی واقع در ابتدای محور سیرجان به شیراز‌ طی مدت شش ماه از تعطیلی این جایگاه همچنان دچار مشکل بوده و امروز در مقابل این جایگاه تجمع کردند.

موسی جانی‌پور کارگر این جایگاه می‌گوید به علت اختلاف مسئولان جایگاه سوخت این محل تعطیل شد و 22 کارگر از هزینه مخارج زندگی خود عاجز مانده‌اند.

وی افزود: مسئولان از ابتدای تعطیلی می‌گویند یک هفته دیگر مشکل برطرف می‌شود تا اینکه الان بیش از شش ماه می‌گذرد، نه می‌‌توانیم جایی دیگر کار بگیریم و نه محل کارمان باز می‌شود تا به شغل خود برگردیم. 

اسماعیل کیانفر یکی دیگر از کارگران‌ می‌گوید: مانده‌ایم که چگونه با این بیکاری و اوضاع به وجود آمده جواب خانواده ‌و هزینه کرایه خانه را بدهیم.

جهانشاه رحیمی یکی دیگر از کارگران این جایگاه می‌گوید: فرزندم بیمار است‌، 10 ماه است که این جایگاه به دست مسئولان افتتاح شد و ما با هزار مشکل و زحمت توانستیم مشغول به کار شویم، هر روز می‌گویند هفته دیگر اصلاح می‌شود.

‌‌سعید یاحقی نماینده جایگاه‌ عرضه سوخت شهید مکی‌آبادی واقع در ابتدای محور سیرجان به شیراز‌ به خبرنگار فارس با تایید اینکه اختلاف مسئولان جایگاه موجب تعطیلی شده است، گفت: اما‌ پنج ماه است که برای آغاز مجدد این جایگاه که نقش مهمی در تامین سوخت سیرجان به شیراز را دارد، نامه‌نگاری کرده‌ایم و هر کسی به بهانه‌‌ای شانه از زیر بار مسئولیت خالی می‌کند، نمی‌دانم به چه محلی شکایت خود را ببرم که به کارمان رسیدگی کند. 

به گزارش فارس با تعطیلی این جایگاه صفوف عرضه گازوئیل و بنزین در سایر جایگاه‌های محورهای سیرجان طولانی‌تر شده‌ و امید است که مسئولان استان بتوانند این مشکل و اختلافات را حل کنند تا مردم و کارگران به حقوق خود برسند. 

انتهای پیام/80015/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول