اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های ملی گیلان:

16 جایگاه سوخت سی‌‌ان‌جی گیلان در دست ساخت است

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: 16 پروژه سی‌‌ان‌‌جی گیلان در دست ساخت است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

16 جایگاه سوخت سی‌‌ان‌جی گیلان در دست ساخت است

فردین چراجی در حاشیه افتتاح جایگاه سوخت بنزین لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان این‌که امسال هیچ مشکل سوختی در گیلان وجود ندارد، اظهار داشت: تاکنون 17 پروژه عرضه فرآورده‌های نفتی در گیلان افتتاح شده و 16 پروژه سی‌ان‌جی نیز در دست ساخت است که در آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افتتاح جایگاه‌های سوخت مذکور را موجب توسعه استان دانست و تصریح کرد: گیلان اکنون دارای 152 باب جایگاه عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی است.

این مسئول افزود: 46 باب جایگاه تنها عرضه کننده سوخت سی‌ان‌جی بوده و 77 باب نیز فرآورده‌های نفتی را عرضه می‌کند.

به گفته وی، 29 باب جایگاه نیز به صورت مشترک عرضه سوخت سی‌ان‌جی و فرآورده‌های نفتی در گیلان را به‌عهده دارند.

چراجی سرمایه‌گذاری برای جایگاه سوخت لنگرود را بالغ بر 11 میلیارد تومان ذکر کرد و یادآور شد: 100 درصد این سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است.

وی با تأثیرگذاری نقش سرمایه‌گذاران در احداث جایگاه سوخت فرآورده‌های نفتی گیلان خاطرنشان کرد: از علاقه‌مندان به احداث جایگاه سوخت می‌خواهیم مشارکت فعال‌تری در این زمینه داشته باشند.

مدیر شرکت نفت گیلان عنوان کرد: در آستانه بهار 92، جایگاه سوخت طالع لنگرود یکصد و پنجمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان با ظرفیت مخازن 90 هزار لیتری بنزین و 60 هزار لیتری بنزین سوپر با امکان اشتغالزایی برای 11 نفر به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/84002/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول