اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اعتیاد، بیکاری و فقر باید از چهره ایران اسلامی رخت بربندد

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اعتیاد و بیکاری و فقر باید از چهره ایران اسلامی رخت بربندد، گفت: بهترین شکل اخلاق باید در مراودات و برخوردها در کشور نهادینه شود.

اعتیاد، بیکاری و فقر باید از چهره ایران اسلامی رخت بربندد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، محسن رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خانواده‏های شهدا، ایثارگران و رزمندگان شهرستان‏های گرمسار و آرادان اظهار داشت: بررسی وصیت‏نامه‏های شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی یک ضرورت همیشگی است.

وی تصریح کرد: در صورتی که وصیت‏نامه‏های شهدا به خوبی مورد بررسی قرار گیرد، مشخص می‏شود که آنها عمدتاً هیچ نوع طلب‏کاری از نظام اسلامی و ملت ایران نداشتند و حتی خود را بسیار مدیون و بدهکار انقلاب و حضرت امام خمینی(ره) می‏دانستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: نوع فکر و رفتار شهدا در حقیقت معجزه‏ای ماندگار بود که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد.

رضایی بیان کرد: شهیدان جان و مال و همه چیز خود را کف دستشان گرفتند و از خاک پاک ایران اسلامی دفاع کردند.

وی گفت: شهدا به خوبی دین خود را به نظام ادا کردند و مناطق متعددی از کشورمان که از سوی رژیم سفاک بعثی اشغال شده بود، به واسطه حضور و جان‏فشانی آنها آزاد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز مردم و مسئولان کشورمان مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند و باید بتوانند در راه شهدا و آرمان‏های والای آنها گام بردارند و دین خود را به این جوانان غیور ایرانی ادا کنند.

رضایی اضافه کرد: شهیدان دوران دفاع مقدس، امروز از مسئولان کشور می‏خواهند که درست فکر کرده و در راه اداره کشور به درستی گام بردارند و بر اساس منطق و علم کار کنند.

وی تصریح کرد: امروز باید در امتداد راه شهدا، کاری کرد که معتاد، فقیر، بیکار و متکدی در ایران اسلامی وجود نداشته باشد و هر وقت که توانستیم به درجه‏ای برسیم که حتی یک نفر معتاد، فقیر، بیکار و متکدی در کشور پیدا نشد، آن وقت دین‏مان را به شهدا به خوبی ادا کرده‏ایم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اعتیاد و بیکاری و فقر باید از چهره ایران اسلامی رخت بربندد، گفت: بهترین شکل اخلاق باید در مراودات و برخوردها در کشور نهادینه شود.

رضایی با تاکید بر اینکه امروز باید فرهنگ ادب در مردم و مسئولان کشورمان دیده شود، ادامه داد: شهدا، کشور را سالم به ما تحویل دادند و باید با اداره درست ایران اسلامی، آن را سالم به آیندگان تحویل دهیم.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول