اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فعالیت‌های علمی وزارت علوم در بیرجند:

دشمن از پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران هراس دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فعالیت‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بیرجند گفت: دشمن در عرصه علم و فناوری هرگز حریف ایران و جوانان غیورش نیست و از این موضوع نگران و در هراس است.

دشمن از پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، افشین متقی ظهر امروز در همایش مهندسان جوان خراسان جنوبی گفت: افتتاح نمایشگاه دستاوردهای علمی دانشجویان دانشگاه‌های بیرجند در راستای حلقه‌های علمی پژوهشی است.

این مسئول ادامه داد: این حلقه‌ها از یک پشتوانه و زنجیره به هم پیوسته‌ای در سراسر کشور برخوردار است.

رئیس اداره فعالیت‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بیرجند ابراز داشت: این حلقه‌ها به طور همزمان در دانشگاه شهید مصطفی چمران اهواز و دانشکده مهندسی دانشگاه اردبیل نیز برپا و اجرا می‌شود.

متقی تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها دانشجویان دانشگاه‌های خراسان جنوبی دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی خود را در غرفه‌های جداگانه در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه همواره دشمن از پیشرفت‌های علمی جوانان ایرانی بیم و هراس دارد، افزود: چون دشمن نگران اقتدار علمی ایران اسلامی و جوانان برومند و غیورش است و از پیشرفت‌های علمی در سایر نقاط جهان بیمناک است همیشه و مداوم سعی در ممانعت از پیشرفت‌های علمی کشورمان و سایر نقاط جهان دارد.

این مسئول اضافه کرد: دشمنان تحمل و چشم دیدن پیشرفت‌های علمی و پژوهشی جوانان این مرز و بوم را ندارند لذا همواره با سنگ‌اندازی، ترویج فرهنگ مصرف‌گرایی و اشاعه فرهنگ‌های غلط غربی درصدد مانع‌تراشی و جلوگیری از تحصیل، پژوهش جوانان و رشد علمی در کشورمان هستند.

رئیس اداره فعالیت‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بیرجند با اشاره به اتفاقات علمی اخیر ایران در عرصه‌های علم و فناوری متذکر شد: به لطف خداوند جوانان ایران اسلامی توانسته‌اند در میادین علمی و فرهنگی توانمندی‌های علمی خود را شکوفا و به معرض دید جهانیان قرار دهند و سبب حیرت و تعجب بیش از پیش دشمنان شوند.

انتهای پیام/2248/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول