اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم قرآنی شیراز:

انکار پیشرفت‌های علمی ایران مضحک است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم قرآنی شیراز انکار پیشرفت‌های علمی ایران را مضحک دانست.

انکار پیشرفت‌های علمی ایران مضحک است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد‌جواد سلمان‌پور در «یازدهمین جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی، شاهد و ایثارگر» در سخنانی اظهار داشت: مهم‌ترین رخداد سال‌های پس از انقلاب، مدیریت تمدن نوین اسلامی است که رهبر معظم انقلاب با اندیشه‌ای فرا‌ملی به قرار‌گیری جهان در پیچ عظیم تاریخی اشاره کرده‌اند و به مدیریت این برهه حساس زمانی پرداخته‌اند.

عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز با اشاره به نامگذاری‌ سال‌ها توسط مقام معظم رهبری افزود: ایشان با بررسی‌های دقیق نامی را بر می‌گزینند و با گفتمان‌سازی در طول سال راهکار‌های بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.

این استاد دانشگاه بیان داشت: تنها با ورود 25 درصد استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، در فضای اصلی تولید علم کشور شاهد بسیاری از تحولات علمی هستیم که این نشان از ظرفیت بالای ایران در دانش‌ورزی دارد. 

سلمان‌پور ضمن برشمردن مقام نخست ایران در زمینه تولید علم در منطقه و شانزدهم در جهان و همچنین دیگر دستاورد‌های کشور تصریح کرد: با وجود این مدارک و اعتراف دیگر کشور‌ها به جایگاه بالای میهن‌مان در عرصه علم، انکار پیشرفت‌های علمی ایران مضحک است.

به گزارش فارس، «یازدهمین جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی، شاهد و ایثارگر» در قالب سه موضوع اختراعات و ابتکارات، مقالات و ممتازان تحصیلی امروز در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این جشنواره از دانشجویان دارنده مقاله در گروه‌های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی و علوم پزشکی تقدیر شد.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول