اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بویین زهرا:

سیمای فرهنگی بویین زهرا نیازمند پیگیری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا سیمای فعالیت‌های فرهنگی بویین زهرا را رو‌ به گسترش و قابل تقدیر ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم جنبه‌های فرهنگی در جامعه افزایش یافته و حجم آن مضاعف شود.

سیمای فرهنگی بویین زهرا نیازمند پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مراسم تجلیل از برنامه‌سازان دهه‌ فجر شهرستان بویین زهرا برگزار شد. علی زارعی در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا حجم برنامه‌ها و اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد در ایام دهه‌ فجر در بویین زهرا را چشم‌گیر دانست و اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به همت اداره ارشاد بویین زهرا در «دانسفهان» بویین زهرا در ایام دهه‌ فجر جزو فعالیت‌های شاخص در حوزه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: در این نمایشگاه 600 جلد کتاب در موضوعات مختلف تاریخی، هنری، ادبیات، مذهبی، پزشکی، کودک و نوجوان و محصولات فرهنگی در معرض بازدید و خرید عموم مردم فرهنگ دوست شهر دانسفهان گذاشته شد که طبق آخرین نظرسنجی‌ها رضایت‌مندی بالایی از این محصولات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فرهنگی «دانسفهان» با همکاری کتابخانه عمومی شهید آیت‌الله مدنی شهر دانسفهان طی 10 روز برگزاری مورد توجه بسیاری از مسئولان شهرستانی نیز قرار گرفته است، تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه آثار نقاشی روی بوم مصطفی اصغرپور بوئینی با موضوعات انقلاب و طبیعت در معرض بازدید علاقمندان هنرهای تجسمی قرار گرفته و فضایی هنری و ایده‌آل را به وجود آورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: در این نمایشگاه هنرجویان نقاشی، تصاویر زیبایی از انقلاب اسلامی و صحنه‌های اوج‌گیری مبارزات را به تصویر کشیده که به ثبت رسیده است.

زارعی برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان را بخش دیگری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در دانسفهان برشمرد و تصریح کرد: این مسابقه در ایام دهه مبارک فجر در محل پایگاه بسیج شهر دانسفهان برگزار شد که بسیار نیز مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در این مسابقه در حدود 70 نفر از هنرجویان هنرهای تجسمی خانه فرهنگ دانسفهان و دانش‌آموزان مشارکت داشته و آثاری را با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی به تصویر کشیدند و پس از تجمیع، این آثار توسط یکی از هنرمندان رشته هنرهای تجسمی مورد داوری قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: 10 نفر به عنوان نفرات برگزیده در این دوره از مسابقات انتخاب شدند و هدایایی به رسم یادبود به آنان از سوی خانه فرهنگ اهدا شد.

زارعی با بیان اینکه حوزه فعالیت‌های هنری این اداره در ایام ویژه گسترش می‌یابد، عنوان کرد: خانه فرهنگ شهر دانسفهان به منظور آشنایی دانش‌آموزان با شیوه نمایش نامه خوانی و نحوه بیان نمایش نامه پیش از اجرا یک دوره مسابقه‌ نمایش‌نامه خوانی را در دبیرستان دخترانه مروتی دانسفهان طی روز‌های گذشته برگزار کرده است.

وی عنوان کرد: در این مسابقه هشت گروه نمایش نامه‌های عروسکی و همچنین نمایش نامه‌های برتر نویسندگان کشور به صورت عملی توسط دو تن از هنرمندان اجرا شد که مورد تشویق عموم قرار گرفت و از نفرات برتر این دوره با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا برگزاری مسابقات نقاشی، طراحی و نمایشگاه میثاق با ولایت را از دیگر برنامه‌های این اداره برشمرد و تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون برنامه‌های شاخص دیگری نیز در حوزه‌های گوناگون به اجرا در آمده که بسیار چشم‌گیر و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/77005/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول