اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه بویین زهرا اعلام کرد:

سبقت و انحراف به چپ عامل 30 درصد از تصادفات بویین زهرا

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه بویین زهرا گفت: سبقت و انحراف به چپ عامل 30 درصد از تصادفات بویین زهرا است.

سبقت و انحراف به چپ عامل 30 درصد از تصادفات بویین زهرا

بهمن رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به تداوم طرح زمستانی در محور‌های مواصلاتی شهرستان بویین زهرا تا 15 اسفند‌ ماه اظهار داشت: محور بویین زهرا به سمت ساوه در بخش مرکزی این شهرستان تاکنون به علت عدم تعریض و گستردگی موجب تصادفات و ایجاد تلفات سنگین شده است که از مسئولان تقاضامندیم نسبت به امر تعریض این محور ارتباطی اقدام کنند.

رئیس پلیس راه شهرستان بویین زهرا افزود: در حال حاضر شش تیم پلیس راه در محور‌های مواصلاتی پر رفت ‌و آمد این شهرستان فعال بوده و روزانه نیز بالغ بر 13 تا 14 هزار خودرو در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به سمت استان‌ تهران و استان‌های دیگر تردد می‌کنند.

وی تصادفات رخ به رخ را عامل بیشترین وقوع تصادفات فوتی و جرحی در جاده‌ها و محور‌های این شهرستان عنوان کرد و افزود: اکیپ‌های پلیس راه این مرکز به مدت سه ماه تا پایان دوره مذکور در طرح زمستانی در جاده‌ها حضور داشته و تردد وسایل نقلیه را کنترل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهد تخلف از سوی دارندگان وسایل نقلیه در محور‌های این شهرستان، خودروی آنان به مدت سه روز توقف می‌شود، تصریح کرد: سبقت و انحراف به چپ جزو پرخطرترین تخلفاتی هستند که در محور‌های مواصلاتی بویین زهرا به تصادف انجامیده و 30 درصد از مجموع تصادفات را تشکیل می‌دهند.

رئیس پلیس راه بویین زهرا با اشاره به کاهش حجم تصادفات در محور‌های مواصلاتی بویین زهرا در سال 90 خاطر نشان کرد: پلیس با جدیت مقابل رانندگان بی‌احتیاط و متخلف ایستاده و با ارائه هشدار‌های مختلف رانندگان را به رعایت قوانین و ایمنی دعوت می‌کند.

انتهای پیام/77005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول