اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه بویین زهرا خبر داد

بقاع متبرکه بویین زهرا آماده پذیرایی از مسافران نوروزی/ ثبت‌نام خادمان افتخاری

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا گفت: در ایام نوروز بقاع متبرکه شاخص این شهرستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

بقاع متبرکه بویین زهرا آماده پذیرایی از مسافران نوروزی/ ثبت‌نام خادمان افتخاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام مرتضی کریمی سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: طرح آرامش بهاری همزمان با عید نوروز و تعطیلات این ایام در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود که هدف از اجرای این طرح تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ارتقای سطح فرهنگی زائران و مسافران نوروزی است.

کریمی با اشاره به برنامه‌های تحویل سال نو در جوار امامزادگان و بقاع شاخص شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: قرائت قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی و دعای تحویل سال نو از جمله این برنامه‌ها است که در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص بویین زهرا برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین اقامه نماز جماعت در امامزادگان و بقاع متبرکه، کرسی پاسخگویی به مسایل شرعی، کرسی مشاوره، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، سفره نمادین هفت سین، ایستگاه‌های صلواتی، توزیع بروشور با موضوعات مختلف مذهبی و فرهنگی، برپایی مراسم شهادت حضرت زهرا (س) و روز جمهوری اسلامی (12 فروردین) از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری خواهد بود.

کریمی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه شهرستان بویین زهرا آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، افزود: ایجاد امکانات رفاهی برای زائران به خصوص در بقاع متبرکه‌ای که در طول مسیرهای حرکت مسافران نوروزی هستند، انجام خواهد شد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا از ثبت‌نام خادمان افتخاری در بقاع متبرکه در این ایام خبر داد و گفت: خواهران و برادرانی که مایل هستند در اماکن متبرکه به عنوان خادم افتخاری باشند، می‌توانند با ارسال مدارک در این ایام در بقاع متبرکه شاخص بویین زهرا ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/2667/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول