اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

عقب‌نشینی 1+5 عزم راسخ ملت و نظام اسلامی ایران را به رخ کشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: عقب‌نشینی 1+5 در پرونده هسته‌ای، عزم و اراده راسخ ملت ایران به جهانیان در راه رسیدن به اهداف علمی و توسعه‌ای را به اثبات رساند.

عقب‌نشینی 1+5 عزم راسخ ملت و نظام اسلامی ایران را به رخ کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان در جمع نمازگزاران اظهار داشت: عقب‌نشینی آمریکا و حامیان او از خواست‌های زیاده‌خواهانه در مقابل مقاومت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داد مادامی که ما بر قله استقامت قرار داشته باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند چیزی را تحمیل کند.

وی افزود: در نشست اخیر 1+5 در قزاقستان و تعدیل مواضع این گروه به خوبی مشخص شد که ایستادگی ملتی مقاوم و انقلابی همواره تعیین کننده نقشه راه خواهد بود و این ملت در مقابل زیاده‌خواهی استکبارستیزانه پایداری خواهد کرد.

خطیب جمعه چابهار ادامه داد: این پیروزی را مدیون مقاومت مردم و رهبری داهیانه حضرت آقا هستیم و نباید این موفقیت به دست آمده را کوچک پنداشت چراکه با بمباران رسانه‌ای، استکبار مبنی بر به زانو درآمدن نظام جمهوری در جریان تحریم‌های به ظاهر شکننده آنان ثابت شد پیروزی همواره از آن حق‌طلبان است.

موسوی با اشاره به 14 اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد توسط امام (ره) بیان کرد: تأسیس کمیته امداد نهاد یادگاری از امام راحل است که ایشان در زمینه نامگذاری این نهاد مقدس به نام خود مخالفتی نکرد چراکه اطمینان قلبی داشت این نهاد منشأ خدمات تأثیرگذار در کشور خواهد شد.

وی گفت: خدمات شایسته‌ای که کمیته امداد امام خمینی در جای جای میهن اسلامی انجام داده است باعث رفع محرومیت در بخش‌های وسیعی از جامعه به ویژه محرومان و مستمندان شده است و بر ما فرض است این میراث گرانبهای امام خمینی (ره) را پاس بداریم و آن را حمایت کنیم.

امام جمعه چابهار افزود: با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود فرمودند که «باید به سبک و روش اسلامی زندگی خود را استوار کنیم خاطرنشان کرد: اگر سیره و شیوه زندگی انبیاء را سرلوحه کار خود قرار دهیم یقینا جامعه را شکوفا و عاری از گناه خواهیم کرد.

موسوی به 15 اسفندماه روز درخت و درختکاری اشاره کرد و بیان داشت: این امر یکی از سنت‌های حسنه اسلامی است که پیامبر عظیم‌الشأن خود از پیشگامان کاشت نهال بوده‌اند لذا توصیه می‌شود این فرهنگ و سنت حسنه در سطح جامعه هرچه بیشتر توسعه یابد.

انتهای پیام/75001/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول